Cap de setmana 14/15/16 OCT'11

Enrike

Totalwind Hero
Mensajes
2.408
Puntos
0
Ubicación
Barcelona
¿Parece que se ha desinflado un poco la previ para esta tarde no?

Aún así espero meterme en el agua con 7.5m en Bdn
 
Avui BIg day de gregal al malgrat!! Slalom amb 7mts al mitgdia i a la tarda s'ha posat "burraco" per 5.0/4.7 fins a 27 nusots !!! Be amb 6metres i depres passadissim!

A veure si dema matí repeteix.
 
A St Pere ja tinc montada la 5.6 però la taula o un sup o una 95 ??? hi ha barreres de onades de 1 metre a veure si puja el vent ara 10 nussos com a molt
 
ostres jo tinc agulletes d'ahir... hem fa mal tot, feia temps que no hem passava.

Per altre banda, ja tinc un 80% dels jibes amb la slalom i vaig conseguir unes 8 amb 90 litres!

veeeeig la llum!
 
doncs jo ahir big sesion a calella amb final fatal, 20-24 nusos de vent , amb 5,4 , al fiaml un salt amb caiguda malament emb el peu al fotstrap conclusió fractura maleol perone cama esuquerra, [fcp] [fcp] [fcp] [muro] [muro] [muro] total minim 6 setmanes de abstinencia.llastima perque va ser un dia que vaig disfrutar com un boig. ara paciencia
 
Dins de la desgracia he tingut sort, es un fractura neta, no desplaçada i en principi amb la bota de guix i 6 setmanes mes recuperació hi haurà prou
be res que hi farem , aixo si porto dos dies i ja [cabreado] [cabreado] [cabreado] [cabreado] [8.gif] [8.gif] pero no hi puc fer res aixi que paciencia i una canya o varies [playa]
 
ostres quina mala sort! pero es que divendres hi havia un mar per fer-se mal!!! [smilie=gaydude.gif]

Jo també vaig rebre malament alguns salts pero sense mes incidencia que hem faci mal tot.
 
Eugeni dijo:
Dins de la desgracia he tingut sort, es un fractura neta, no desplaçada i en principi amb la bota de guix i 6 setmanes mes recuperació hi haurà prou
be res que hi farem , aixo si porto dos dies i ja [cabreado] [cabreado] [cabreado] [cabreado] [8.gif] [8.gif] pero no hi puc fer res aixi que paciencia i una canya o varies [playa]

Haz reposo que si luego se cura mal es peor. Ánimo.
 
starboard 160, la del 2006
maui sail TR-3 de 10m (4 cambers, gratil rompe espalda)
me falta trimar bien la vela (cabos sobre todo) pero las primeras sensaciones muy buenas, hoy con 10/12 nuditos iba planeando como en mi sofa [big-laugh]
 
sos4l dijo:
starboard 160, la del 2006
maui sail TR-3 de 10m (4 cambers, gratil rompe espalda)
me falta trimar bien la vela (cabos sobre todo) pero las primeras sensaciones muy buenas, hoy con 10/12 nuditos iba planeando como en mi sofa [big-laugh]

¿Que pesas?, ¿no eres peso ligero? con eso cuando le cojas el punto estoy seguro que arrancas a partir de 9 nudos

Me estáis dando envidia con material tan grande.

Yo estoy un poco frustrado últimamente porque no he podido navegar o bien por exceso de viento, o por que cuando hace viento adecuado no he podido estar "al puesto".

La ventaja del material tan grande es que las posibilidades de navegar se multiplican exponencialmente.
 
bon material per barna, yo avui he estat reparant la taula.
vaya curro
http://www.totalwind.net/foro/viewtopic.php?f=4&t=65392
 
Enrike dijo:
unos 70kg a ojo, remando un poco con este velon arrancas en nada, pero tampoco es plan de dejarse la espalda para un nudito...
Eric / wind dijo:
Imagino que la FW es para dejarla en el CMV, por que no creo que te quepa ya en la furgo...
caber cabe... pero justo! a ver cuantos nudos aguanto por arriba, si llego a 15/16 sera mi unica tabla en barna.
carli dijo:
Sos4l, donde navegas de barcelona?
CMV, somos unos cuantos con formula ahora, a ver si montamos alguna regatilla.
ayer soplo eso, unos 10n con rachas, pero flojillo.
 
Volver
Arriba