SALÓOOOOOOOOOOOOOOOOO NÀUTICHHH!!!!!!!!!!!!!!!!

Regor

Totalwind Addicted
Mensajes
280
Puntos
0
Ubicación
Bdn,St feliu de Guixols,Port de la Selva,Leucate,S
Vaya finde aquest:
Vent de nord a sud i a més el salò nautic,avui e anat a DAFFI (botiga de wind,kite...de barcelona)¨i me trobat a l'edgar que o estava preparan tot m'ha ensenyat la llista de preus i buff...els han rebentat(a profiteu l'ocasió) per exemple la starboard kode 09 de 94l wood 890euros(al instant venuda han trucat i pam!venuda)(aprofiteu si voleu una kode de cualsevol litres, que s'acabaran que estan a molt bon preu,q abans valien 1500euros)
animo a tota la penya a venir al salò,vindra severne i molta penya...i tal...i qual...

Venga penya(pa lante no?!)

[heavy]
 
Severne-Starboard suposo i els de Tabou-Gaastra + Windiscovery. Com cada any, no?

Crec que per veure material en directe és millor la Surf Alegre (o anar directament a la botiga, veuràs més material que al Saló).

Sento dissentir Regor, però el Saló no em tira gaire... No crec que estigui pensat per windsurfistes.
 
salvipardas dijo:
Severne-Starboard suposo i els de Tabou-Gaastra + Windiscovery. Com cada any, no?

Crec que per veure material en directe és millor la Surf Alegre (o anar directament a la botiga, veuràs més material que al Saló).

Sento dissentir Regor, però el Saló no em tira gaire... No crec que estigui pensat per windsurfistes.

en xavi de windiscovery aquest any no hi va. hem quedat avui per navegar junts que la tramuntana ja està picant fort, i sí coincideixo totalment, molt millor la surf alegre per veure el material, i en quant a les ofertes, en general aquest a estat un any de poca venda per quasi totes les cases i a inicis d'any estic convençut, que es podran trobar molt bons preus per material nou de l'any anterior de quasi qualsevol marca.
 
jo i anire el dijous segurament!1

per la kode, molt bona planxa!!! la disfrutaras moltixim!!


per lo de les ofertes i veure material, em quedo també per l'exposicio que fan a la surf alegre, on hi ha la majoria de les marques i que fan molt bona oferta ;))
 
Jo he anat al Salo i per a mi no va valer la pena si només vas a veure windsurf.

Nomes hi ha una botiga de Barcelona que comença per D...y tenen en exposició Starboards Futura i Go de segona ma provinents de escola per vendre, algunes kode i flare noves a molt bon preu, i veles north i altres també a bon preu.

L'estand es molt senzill hi han muntades dues veles Severne i les taules exposades. La veritat que es mereixen un monument per ser els únics a venir.

Pero es veu que cada any la cosa va a menys... altres anys hi ha hagut varies tendes i importadors ensenyant el material.

La veritat si no els hi surt rentable posar un stand a cada inmportador o botiga, estaria be que es possessin d'acord i fessin un stand conjunt mes gran repartint-se l'espai per donar una millor imatge del windsurf.

També em sembla que les botigues de barcelona o d'on sigui podrien fer liquidació d'estocs en un stand comú ja que es bona epoca despres de l'estiu.
 
WRAIDER dijo:
Jo he anat al Salo i per a mi no va valer la pena si només vas a veure windsurf.

Nomes hi ha una botiga de Barcelona que comença per D...y tenen en exposició Starboards Futura i Go de segona ma provinents de escola per vendre, algunes kode i flare noves a molt bon preu, i veles north i altres també a bon preu.

L'estand es molt senzill hi han muntades dues veles Severne i les taules exposades. La veritat que es mereixen un monument per ser els únics a venir.

Pero es veu que cada any la cosa va a menys... altres anys hi ha hagut varies tendes i importadors ensenyant el material.

La veritat si no els hi surt rentable posar un stand a cada inmportador o botiga, estaria be que es possessin d'acord i fessin un stand conjunt mes gran repartint-se l'espai per donar una millor imatge del windsurf.

També em sembla que les botigues de barcelona o d'on sigui podrien fer liquidació d'estocs en un stand comú ja que es bona epoca despres de l'estiu.


la veritat és que no sé els preus dels stands al saló nàutic, però si son els d'alimentaria (ara estic revisant pressupostos per l'estand que farem la nostra empresa) no surten ni en pintura.
 
Volver
Arriba