Dissabte 13 garbi...

not

Totalwind Legend
Mensajes
5.151
Puntos
0
Sembla que es preveu garbinada per dissabte, a veure que passa! [sherlock.gif]
 
[smilie=worship2.gif] si, si, si, siiiiiiiiiiiiiii

Tengo tantas ganas de navegar que me estan entrando ganas de llevarme el material a malgrat el sabado para asegurar el tiro.

Ja veurem.
 
bufffffffff jo estic destrossat, si no entra mes en lo que queda de setmana igual m'ho penso, pro a dia d'avui paso estic petattttttttttt
 
Si que pinta be per dissabte. Crec que Fins hi tot a Castelldefels (14ns) ¿per veles al voltant de 7.0?

 
14knots i 7m.? ja ja ja ja pots anar treient mes de 8m si no [crybaby.gif]
 
ji ji ... home alex no et passis amb 14 i 7 metres es normal no? jo amb la 7 i la 110 remant surto amb 13 nusos (tot i que amb la FW i 8.5 vas que trines!).

En fi cadascú que vagi com vulgui! A veure si ens veime dissabte! vaig a començar a reunir punts...
 
Quan dic al VOLTANT de 7.0 vull dir 7, 7.5, 8. No entre 6 i 7. Pot ser no 'mhe expresat be.
De totes maneres ja sabem com es l'Alex. Quan tots van passats ell porta 1 o 2 m mes que la resta, y no pas per que sigui pesat. Es que es molt forssut.... [risas]

Jo, en principi montare la 7.5. A veure Dissabte com es presenta.
 
Què passa nens... Doncs ja toca desempolsegar el material i treure-li les teranyines.

Aviam dissabte a Barcelona si podem fer algo.

Salut!
 
Salvi sigues en la base?

Si necesitas ayuda para recordarte como se monta la vela me lo dices [qmeparto]

Fuera de bromas, a ver si nos vemos en el agua que se te echa de menos [heavy]
 
Jo també espero navegar dissabte, a partir del migdia. Si hi ha prou vent a Cabrera em quedaré allà. Sinó, cap a Malgrat!

Apa, que tinguem sort!
 
Home Salvi, tu per aqui aviam i set veu mes tiooooooooooooooooooo
 
Sembla que la previ va aguantant [smilie=worship2.gif], tot i que va afluixant per Malgrat [sherlock.gif]... a Sant Pere fotrà 1 bona garbinada, però jo apostaré tb per Malgrat que queda més proper i segur que estarà força bé.

Salut!
 
Sempre passa igual!

Una vegada mes es compleix la llei de murphy! Em perdu la millor festa universitaria de l'any i un cap de setmana amb garbi de mes de 20 nusos per culpa d'un punyeteru examen aquest dilluns! No hi ha dret! [aiba] [aiba] [aiba] [aiba]
 
Segons meteosim nomes sera bo Sant Pere, pero tenin en compt que dema donen caloretaq segur que es reforça amb el termic i naveguem a tot arreu.
 
Volver
Arriba