Si no sopla

alextxell

Totalwind Legend
Mensajes
4.086
Puntos
0
Bueno aquest cap de setmana vaig baixar a l'Hospitalet de l'Infant a pasar el cap de setmana, com que la previ no era gaire bona (tot i que al final el diumenge van triunfar a Riumar) vaig decidir no endurme material. Bueno no es del tot cert je je je.

IMG1.jpg

IMG2.jpg

IMG3.jpg

IMG4.jpg

IMG5.jpg


Vaig poder practicar els dos dies, tant dissabte amb vela de 5.3 (vent constant i sol) com diumenge (vela de 4.5 pero molt ratjejat i amb fred). Nomes tinc aquestes fotos per que el dissabte vaig anar sol i el diumenge feia molt de fred i la dona no volia soritr del cotxe. Per cert en el meu cas es una santa per que aguanta el que no esta escrit.
 
Es un buena idea, pero es mas difícil de lo que parece.

Me dejaron probar con un longboard con una vela montada y casi me maaaato, de hecho me torcí el tobillo al salir disparado de monopatin. [roto2rie.gif]

Igual me hago yo uno para los dias que no sople y esté aburrido, lo del casco buena idea.
 
El casco es un element indispensable, junt amb proteccions d'eskate, tret dels guants. La veritat es que si que es mes dificil pero es cuestio de perdrali la por.
Per cert el casco cada vegada el faig servir mes per navegar, de 6 cap a baixel casc es indispensable per a mi.
 
Volver
Arriba