TOTALWIND

Foro de Windsurfing 

• Su diario de navegación

• Temas relacionados con el windsurf y tertulia en general.
Temas relacionados con el windsurf y tertulia en general.
 #480112  por Vicenç

loopyloop13 escribió:A pesar de que era un poco menos disponible y receptiva en las últimas semanas por nacimiento,
Enhorabuena [applaudit] Mucha salud para todos!
 #491032  por loopyloop13

Bueno... no comen de este pan, pero para los interesados​​, ahora podemos crear una galería de fotos personales en su perfil.
Pronto será posible por los spots tambien.
http://windsurf-sessions.eg2.fr
 #513987  por loopyloop13

Hola y buenos deseos para todos,
El sitio se ha convertido en la forma y optimizaciones se han hecho para hacerlo más fluido.
Te invito a venir verlo y me diga lo que piensa.
Feliz navegación.
Pascal.
[url] http://windsurf-sessions.eg2.fr [/ url]
 #566137  por loopyloop13

Creo que todo el mundo puede darse cuenta por sí mismo, pero desde ayer, es posible combinar hasta 5 fotografías por cada una de sus sesiones.
Es más limpio que la inserción de imágenes en el comentario que practican cierta rider.
La lógica, yo me encargaré de hacerla extensiva a otros tipos de archivos, como los rastros GPS, por ejemplo.
Espero sus comentarios sobre esta y sobre todo las fotos ...
loopyloop13 - Admin MWS - http://windsurf-sessions.eg2.fr
Imagen
 #566146  por loopyloop13

Creo ... que todo el mundo puede darse cuenta por sí mismo, pero desde ayer, es posible combinar hasta 5 fotografías por cada una de sus sesiones.
Es más limpio que la inserción de imágenes en el comentario que practican cierta rider.
La lógica, yo me encargaré de hacerla extensiva a otros tipos de archivos, como los rastros GPS, por ejemplo.
Espero sus comentarios sobre esta y sobre todo las fotos ...
 #571951  por loopyloop13

Nuevo en MWS, además de diferenciar cada actividad, ahora también podemos diferenciar sesiones de slalom esas olas.
Para ello, ve a cambiar cada una de sus tablas y asignar la correcta "tipo".
Las sesiones aparecerá con diferentes colores en el calendario y en las estadísticas.
MWS - http://windsurf-sessions.eg2.fr
 #583777  por loopyloop13

It happens sometimes that the host server of MWS is not available. Fortunately, it is not very often and usually it spends not more for a couple of minutes.
I can't do anything about this, just wait, like everybody...
 #585953  por MN

loopyloop,

I guess feedback is always welcome... I really like MWS. Very helpful. Just a couple of comments,

- sometimes I see errors when sorting people by number of sessions, not sure if it happened only in Chrome or in IE.
- i like to compare my sessions with the forecast (like archive forecast in windguru). Would appreciate if the program could offer the option to auto-link that, so we can keep building a forecast vs. reality for different spots and see which ones are more or less reliable against the forecast. At the end, all forecast sites take info from GFS or WRF models...
- when entering a session and chosing sails, they come sorted by size. When choosing fins, they don't... would appreciate if the program would autosort the different equipments (sails, boards, fins, masts...) based on their characteristic length, it helps to enter the session details.
- on the quivers, if i have a sail, record sessions with that sail, and then I sell it/break it/don't use it anymore, i can either: a) do nothing, but keeps appearing as an active sail when entering it in a session, b) delete it, but then the sessions recorded with that sail show "undefined sail". I would appreciate if I could enter the quiver, and be able to set sails as active/former, so i can only choose among the ones I currently use, but the sessions recorded with old sails still appear well recorded.

This are just a few "bugs" or improvents to suggest, but again... MWS is awesome. C'est une grande idée!
 #586191  por loopyloop13

MN escribió:loopyloop,

I guess feedback is always welcome... I really like MWS. Very helpful. Just a couple of comments,

- sometimes I see errors when sorting people by number of sessions, not sure if it happened only in Chrome or in IE.
I recently made a fat change about "sailing types" and it is possible that it remains a few bugs. If you still have an error, please send me the page URL on admin@windsurf-sessions.eg2.fr
MN escribió: - i like to compare my sessions with the forecast (like archive forecast in windguru). Would appreciate if the program could offer the option to auto-link that, so we can keep building a forecast vs. reality for different spots and see which ones are more or less reliable against the forecast. At the end, all forecast sites take info from GFS or WRF models...
It is an interesting proposal. I have to think about it.
MN escribió: - when entering a session and chosing sails, they come sorted by size. When choosing fins, they don't... would appreciate if the program would autosort the different equipments (sails, boards, fins, masts...) based on their characteristic length, it helps to enter the session details.
Done !
MN escribió: - on the quivers, if i have a sail, record sessions with that sail, and then I sell it/break it/don't use it anymore, i can either: a) do nothing, but keeps appearing as an active sail when entering it in a session, b) delete it, but then the sessions recorded with that sail show "undefined sail". I would appreciate if I could enter the quiver, and be able to set sails as active/former, so i can only choose among the ones I currently use, but the sessions recorded with old sails still appear well recorded.
In these case, you just have to modify your board or your sail and uncheck the option "Mostrar en el quiver". So this item will still appear in your statistics, but won't be shown anymore in the lists when entering a session and won't be seen anymore by anyone looking at your profile.
MN escribió: This are just a few "bugs" or improvents to suggest, but again... MWS is awesome. C'est une grande idée!
Thanks for all your comments and as you said "feedback is always welcome".
Pascal - MWS admin - http://windsurf-sessions.eg2.fr
 #588238  por loopyloop13

...as you can see on my signature below, it is now possible to display the number of sessions for each item of your quiver.
To do this, you just have to modify your MWS signature and choose "Mostrar las sesiones por equipo"...
Loopyloop13 - Admin MWS - http://windsurf-sessions.eg2.fr
 #592466  por Sucko

Como puedo ponerme en la firma que aparezca el contador?
Puedo coger la imagen y pegarla con la el numero de sesión y el material usado pero lo que quiero es que cuando yo aumente el contador se me actualice automática mente en este foro...eso se puede?
Es decir yo puedo pegar la imagen así:

Imagen

Pero se puede que cuando yo en mi diario aumente el contador se actualice aquí sin necesidad de ir cambiando la imagen cada vez.
 #592467  por Sucko

No he dicho nada...problema resuelto