WINDGURU PRO

Gràcies Eric, windfinder em sembla bona opció sempre i quan l'encertin. Ja miraré.
Benelli, no es por la pasta, ya q 2 eurillos no son nada, sino el hecho de llegar a la playa i salir desilusionado pq no hay viento.Porque aquí a veces es q no aciertan ni en la dirección del viento.

Encertarla o no depen més de saber interpretar que de que sigui pro o free. Amb el pro esta més actualitzat pero jo ho vaig pagar una temporada i ara tiro del gratis i la veritat es que vaig encertant igual o casi que abans. De moment no tinc intenció de tornar a pagar.

Jo el que faig és mirar el WRF 27 a curt termini que és el que més atina. El WFR9 exagera moltissim (tan de bo encertés perque navegariem sempre!!). El GFS fa el contrari, infravalora pero serveix per preveure a llarg termini. Això ho comparo amb windfinder que també dona a llarg termini i a vegades amb el meteosim, tot i que aquest només dona fins 20kts, però em serveix per confirmar. Quantes més diferencies entre els 3 models, mes risc de punxar.

Pel que fa a la interpretació: per eixemple, encara que a la costa central doni vent de sudest, aquest vent no entra mai per fortisima que sigui la previ. Igualment, si hi ha tormenta i donen garbi a la costa central, normalment no entra, entra més cap a girona o si es garbí amb sol/termic. Si GFS dona garbí i sol, bufará i ho fará uns nusos més fort. Una tramonana al GFS a 5 dies vista de 15 nusos, bufara a 30 nusos o mes. Es questio de experiencia.

jmadrena dijo:
Gràcies Eric, windfinder em sembla bona opció sempre i quan l'encertin. Ja miraré.
Benelli, no es por la pasta, ya q 2 eurillos no son nada, sino el hecho de llegar a la playa i salir desilusionado pq no hay viento.Porque aquí a veces es q no aciertan ni en la dirección del viento.

Desilusión el 90% de las veces jajajaja, siempre se equivocan para abajo los mamones del WG con la prevision !!

Lo mejor es que busques una estación que de los datos en tiempo real, aquí en la provincia de cadiz hay casi una por cada spot, así que la desilusion nos la llevamos antes de llegar a la playa xDDD

Volver