Una altre sessio de onades a vilanova, el vent va fer una mica e tonto a primeres hores de la tarda, jo vaig arrivar a la platja cap a les 12, ja hi havia onada pero es sortia, amb alguns problemes perque el vent de repent es quedaba a cero, a parti de la una va pujar una mica i es podia sortir millor, bastanta onada ja, el vent mes constant pero fent pujades i baixades no ratxes, sortint del espigo del port mes vent, a estones pasat a estones justet, jo amb 100l y 6,2 metres, molta mar a dins, mareton, lo onada del port es imp...
quan la pases saltes o saltes, en general vaig navegar a fora del espigo, no me la vaig voler jugar amb les onades, pk despres per fer el water... era complicat, nomes al tornar cap a terra intentava fer alguna cosa pero em falta mooolt wavesailing. cap a les 4 el vent es va reforçar vaig montar 5m pero ja no m hi vaig posar, el mar es va posar serio, serio, 4 a laigua i 2 kites (que no van fer gaire acte de presencia en tot el dia), fins les 17 30 que semblava mes ordenat poc a poc va baixar el vent, a les 6 va acabar suposo. diuen que aquests dies valen per 20... jo porto dos en tres setmanes!!!
Per cert un dia ple de coneguts del foro. fins la propera
![facepalm [fcp] [fcp]](/foro/smilies/facepalm.gif)
Per cert un dia ple de coneguts del foro. fins la propera