Un regalito en Pollença 20-7-11

ferreret

Totawind Maniac
Hoy he subido al Barcarés, más bien como acto de fe más que otra cosa. Predicción NO 3-4. Empieza el vientecito, pues a montar 7.5 y 122 litros... Lo que ha pasado después es esto [ojos] [ojos] :

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Un saludo!!

Mestralada de verano ... hace años eran más frecuentes con estos tipos de previsión ...

Enguany està essent un any meteorològicament xerrant com "els d'abans". Jo ho ha notat, perquè fa uns 20 anys sempre hi havia alguns dies bons dins el Port de Sóller, darrerament ja no entrava casi mai(2,3 dies en tot l'any). Enguany he sortit més de 10 vegades al Port en només dos mesos, tot un récord. Per una altra banda aquesta setmana al Barcarés és el tercer dia per vela de 4.5-5 metros, increible per una setmana d'estiu. Veritablement pareix que es un estiu com els de fa molts anys. A veure si se mantén!! [ojos]

Quina disfrutada. Estic reventat de navegar! Ahir no vaig pujar al nord perque tot em feia mal de la mestralada de dimarts i per que tinc que cuidar la familia, clar [big-laugh] .

Divendres dissabte i diumenge estic al hotel club Pollentia. Divendres pinta benissim per es Barcarès (els altres dies a lo millor faré kite). Estaràs per allà?

Vicenç dijo:
Quina disfrutada. Estic reventat de navegar! Ahir no vaig pujar al nord perque tot em feia mal de la mestralada de dimarts i per que tinc que cuidar la familia, clar [big-laugh] .

Divendres dissabte i diumenge estic al hotel club Pollentia. Divendres pinta benissim per es Barcarès (els altres dies a lo millor faré kite). Estaràs per allà?
I taaaaaaant!! Estic navegant cada dia, i aquests darrers dies m'han fet falta 85 litros tres vegades(diumenge, dimarts i dimecres) per anar passat de tabla [ojos] !!!(avui ja l'he ficat dins es remolc)

Si això continua així no me farà falta anar a Tarifa [punk.gif]

Javi, A veces los que somos bilingües cambiamos de idioma sin darnos cuenta, disculpa, yo mismo a veces inconscientemente incumplo esa norma ... y he traducido mi mensaje ...

Disculpas! Como dice Jaume, eso es "culpa" del bilingüísmo. Cuando hablas con mallorquines, hablas en catalán; y cuando hablas con un castellanoparlante, cambias de lengua sin darte cuenta. Este video realmente está más dirigido a los de por Mallorca, para mostrar el vientorro impresionante(para Mallorca y verano, claro) que se ha metido sin previsión.

Un saludo!!

Això... ejem... castellano: Hoy otra vez ha estado muy bien. En el Arenal 5.7 fuerte, a saco. Que gozada.

Aun me quedan fuerzas para mañana en es Barcarès. A ver si hay suerte.

Por cierto Ferreret, ahora tenemos un "Racó Balear" para poder hablar como siempre sin necesidad de traducir.

muy chulo el video!!! aouuuuuuuu yeahhhh!!! mestral en BArcarès!!!
hierrecillo volador!!!! [applaudit]
mala semana para tener visitas y petar la batería de la furgo [aiba] ...a veces los astros, simplemente, te dan por el cu...
[meparto]

Volver