Turbogarbí en el Prat, 4 juliol '08 (+vídeo)

salvi

Totalwind Hero
Turbogarbí en el Prat

Prat del Llobregat - Delta del Llobregat

Data: Divendres 4 de juliol de 2008

Condicions: Garbí 15 > 21 nusos; el mar, el que veieu!

Riders: Riky (Gaastra verda); Radjo (neopreno groc); Carles (Gaastra taronja); Salvi (Ezzy, licra blava/blanca); Kike Audi (NP). Ivan Ischia i el seu amic (no recordo el nom, ho sento) ens van venir a saludar però van preferir navegar més al sud... per això, és una pena, no surten a les fotos [crybaby]

Moltes gràcies a Enrike, que per bé que no va poder ficar-se a l'aigua, sí que ens va venir a visitar i va disparar algunes bones fotos!

Anem al gra i deixem que parlin les imatges.

Galeria completa >> http://picasaweb.google.com/salvipardas/Garb18NusosPratDelLlobregat

P1060822.JPG

P1060829.JPG

P1060830.JPG

P1060831.JPG

P1060839.JPG

P1060842.JPG

P1060845.JPG

P1060880.JPG

P1060883.JPG

P1060884.JPG

P1060885.JPG

P1060887.JPG

P1060895.JPG

P1060906.JPG

P1060933.JPG

P1060956.JPG

En uns dies, publicaré el report al fòrum general.

Comentaris...? 😁

HOME! primer comentari: pregunta; On heu anat? exactament???? :p

Ignasi dijo:
HOME! primer comentari: pregunta; On heu anat? exactament???? :p

I jo et dono una bonma resposa,(es broma),varem anar just al costat del (mini delta del Llobregat),eatan fent obres,just avans del club Nautic,d'un costat,les obres on esta la platja nuista.A lo mijor t'ajuda si et dic que estavem just darrera de la pista on despegaven els avions del Prat,a la Platja del Prat.Si no t'ajuda,m'ho dius que buscare una forma de que al final sapigues on peravem. [heavy] [heavy] [heavy]

salvipardas dijo:
Ja anirem donant detalls, ja 😁

El vídeo!

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Salvi,Pedazo report!!!!,no hace falta decir mucho,con las fotos y el mini video.....ahora faltan un par,Leucate a lo bestia!!!!y como no la travesia Sant Carles de la Rapita-Trabucador.En el video veo quefaltamos tanto tu como yo,eso no puede ser!!!!el radjo un chupacamara de cuidado!!!!!jejeje.

Por cierto Cales,majo salto,bueno semisalto,por lo menos algo es algo,poco mas se podia hacer en esas condicines,luego subio un poquillo mas y entonces se podria haber hecho algo,pero muy bien de veras....

Fue un buen dia,si no fue por que nos quedamos sin viento Carles y el escritor,estuvo bastante bien,la proxima vez un poco mas abajo..... [heavy] [heavy] [heavy]

Quines condicions! Quina enveja!

Per condicions de vent ho veig molt bé, pero força onada no?

Cabrooooooooooooooooons!!

Buenu, avui a Sant Feliu hem anat amb 4.7 pel matí... portava 3 mesos sense planejar! fare un report no fotos! I estic molt content am la tabla! (reparada) He millorat al llarg del mati exponencialment (de 0 a 100 [ojos] )

Platja del Prat

04TERCERAPISTAENERO04.jpg

Imatges del Delta del Llobregat (http://www.aj-elprat.cat)

TramFinal.jpg

MiradorCalTet.jpg

CamiTet.jpg

Camp.jpg

Bassatet.jpg

Anecs.jpg

CalTet.jpg

Delta del Llobregat (wikipedia)

El río Llobregat, al llegar al mar, forma un delta de 90 km². Es el segundo delta en extensión en Cataluña...... Actualmente su extensión se ve límitada y en serio peligro de disminuir por la ampliación del Aeropuerto, zonas logísticas anexas al aeropuerto, las obras del AVE y la construcción de edificios para oficinas.
...... La acción del hombre a lo largo de los siglos han ido modificando el paisaje en pinedas y campos de cultivo y después en zonas urbanas e industriales.

Web interessant:
http://webs.racocatala.cat/salvemeldelta/

Que bones fotos!!!em porta bonics records de un altre Delta que tenim per aqui,a mes son molt semblants tnt en especimens aviadors (exceptuant els avions),que l'unic que fan es reportar uns quants calerons a 2 o 3 persones mentres que la resta ens poden donar [culo] [culo] [culo] .

Per cert Salvi,finalment m'he comprat una tenda per 6 persones (be la d'ara es de 4 pero el dijous anire a canviar-la) amb mosquitera.Tinc ganes d'acampar o a Leucate o Trabu,jejeje,una part la fare servir com emprobador i l'altre per dormir,es molt maca.Be doncs no resta res mes per a dir aixi que una abraçada i fins aviat!!!!. [heavy] [heavy] [heavy]

Riky, que bien me queda la JP, y la vela de 5.3m, lástima que el pie se salga de la tabla..... creo que la próxima quedada la deberíamos hacer en el delta, en trabu, por ejemplo.....

Donde querais radjo, pero lo jodido que comienzan los compromisos y vacaciones pero lo podemos intentar, el no ya lo tenemos.......

Y Riky que nos vaya montando las velas dependiendo del viento, jeje

radjo dijo:
Riky, que bien me queda la JP, y la vela de 5.3m, lástima que el pie se salga de la tabla..... creo que la próxima quedada la deberíamos hacer en el delta, en trabu, por ejemplo.....

Radjo, vas tenir sort que no es deixés anar també l'aparell a alta mar amb el meu material... el peu de màstil estava passat de rosca i el portaves totalment fluix... Vas tenir sort! [aiba] [risas] [risas]

És que no saps amb qui t'ajuntes! :mrgreen:

salvipardas dijo:
radjo dijo:

Radjo, vas tenir sort que no es deixés anar també l'aparell a alta mar amb el meu material... el peu de màstil estava passat de rosca i el portaves totalment fluix... Vas tenir sort! [aiba] [risas] [risas]

És que no saps amb qui t'ajuntes! :mrgreen:

Gracies a tots per aquesta confiança,un error el te el mes llest,per cert,no estava passat de rosca,l'unic que se havia quedat fixat el boto per ficar o treure el mastil del peu,a mes ho vaig comentar!!!! [crybaby] [crybaby] [crybaby]

Radjo quan vulguis quedem per anar a Trabu,ja tinc ganes de veure la JP......aixo si,m'he quedat sense internet fins dema,penso,m'han dit que vindran dema.

salvipardas dijo:
Riky, que jo em refereixo al meu material... el meu peu de màstil podia haver saltat en qualsevol moment! Només li hagués faltat això al pobre Radjo... 😁

Ho suposo,nomes que com el meu es una m......a,de debo,es Tribord,i m'ha fallat un mon de cops,a sobre li va pasar amb el meu,doncs un no sap ja que pensar.El meu peu es bo si dessitges pasar un dia molt dolent.....

Pobre radjo,menys mal que sap com solucionar aquests problemes que si no....

Be jo ara nno tinc internet,suposo que dema si el tindre.....

Pels qui no saben de què va, ho explico, ok?

Per un defecte en el peu de màstil... que no va quedar prou subjecte... al Radjo se li va desenganxar a alta mar i es va quedar amb l'aparell a les mans... i la taula va seguir el seu rumb... Radjo va saber sortir-se'n, d'aquesta difícil situació... no només va recuparar la taula sinó que va ser capaç de tornar a enganxar el màstil a la taula... Si algú ho intenta, sabrà com arriba a ser de difícil fer això... i amb les onades que hi havia, tota una proesa!

La veritat és que d'anècdotes... n'hi va haver unes quantes més... :mrgreen:

Altres coses del Prat: la sorra és mooolt fina... i a més és com bruta... combarrejada amb terra fina... Si mai hi aneu, poseu cinta adhesiva a la juntura del màstil i a tot arreu... perquè el risc que el material quedi soldat és gran... Jo vaig separar el peu de màstil de l'allargador a base d'òsties... vaig estar-me una bona estona donant-li cops [muro] contra el canto d'una vorera, etc. Lamentable.

salvipardas dijo:
Pels qui no saben de què va, ho explico, ok?

Per un defecte en el peu de màstil... que no va quedar prou subjecte... al Radjo se li va desenganxar a alta mar i es va quedar amb l'aparell a les mans... i la taula va seguir el seu rumb... Radjo va saber sortir-se'n, d'aquesta difícil situació... no només va recuparar la taula sinó que va ser capaç de tornar a enganxar el màstil a la taula... Si algú ho intenta, sabrà com arriba a ser de difícil fer això... i amb les onades que hi havia, tota una proesa!

La veritat és que d'anècdotes... n'hi va haver unes quantes més... :mrgreen:

Altres coses del Prat: la sorra és mooolt fina... i a més és com bruta... combarrejada amb terra fina... Si mai hi aneu, poseu cinta adhesiva a la juntura del màstil i a tot arreu... perquè el risc que el material quedi soldat és gran... Jo vaig separar el peu de màstil de l'allargador a base d'òsties... vaig estar-me una bona estona donant-li cops [muro] contra el canto d'una vorera, etc. Lamentable.

No nomes aixo,amb la meva vela li va pasar el mateix,la va agafar pensant,la tastare i anira de conya amb el vent que bufa i la taula que porto i el pobre es va quedar amb la vela a la ma enmig d'una trasluchada,al final va poguer arribar.

Lo bo va ser quan en Carli i jo ens varem quedar a la platja del costat,quina sorpresa la meva quan vaig comprobar que era nudista!!!i jo esperant alla tot sol!!!

Carai
cuantes aventures. Per aixó que pot passar es millor quedarse sempre una mica més a sobrevent, que tens platja per derivar si passa alguna cosa, per aixó que vem anar més a sur, a més a més hi havía club nautic, amb canal d'entrada i chiringuito i lloc per muntar amb dutxa i hierba.
El spot no está gens malament pero eh! I es fácil aparcar!!
I comprar peu de mástil bó!! No s'estalvia amb aquesta peça!
Fins un'altra!

rikywave dijo:
..........Lo bo va ser quan en Carli i jo ens varem quedar a la platja del costat dijo:
Sí sí... jo quan vaig veure que tots dos quedàveu desventats per culpa d'aquella muntanya i anàveu a parar a l'altra banda de les obres... em vaig alarmar... Jo ja anava a buscar-vos amb cotxe... per mar no es podia accedir... era ple de runes i filferros... però al cap d'una estona vaig veure aparèixer el Carli per terra amb la vela a sobre... ostres tu!

Encara us van quedar ganes de continuar nevagant! Bravo!!! :mrgreen:

La pròxima vegada, al Nàutic... amb gespa, dutxes, xiringuito... 😁 [saludo]

salvipardas dijo:
rikywave dijo:
..........Lo bo va ser quan en Carli i jo ens varem quedar a la platja del costat dijo:
Sí sí... jo quan vaig veure que tots dos quedàveu desventats per culpa d'aquella muntanya i anàveu a parar a l'altra banda de les obres... em vaig alarmar... Jo ja anava a buscar-vos amb cotxe... per mar no es podia accedir... era ple de runes i filferros... però al cap d'una estona vaig veure aparèixer el Carli per terra amb la vela a sobre... ostres tu!

Encara us van quedar ganes de continuar nevagant! Bravo!!! :mrgreen:

La pròxima vegada, al Nàutic... amb gespa, dutxes, xiringuito... 😁 [saludo]

Com ho saps Salvi,aixo s'ha de repetir!!!!els mateixos i algu mes,oi €nrique????

Volver