techno 148l 0 135l

xavicdq

Totalwind Supergurú
buenas,me estreno en estepeazo de foro!! bueno mi duda es sobre que tabla me conviene mas, he probado durante unos dias la techno de 150l, y me adapte al momento, me gusto mucho la facilidad de planeo y su estabilidad. quiero adquirir my primer material y estoy dudando entre esta, y la de 135l. es que creo que la grande me la acabaria ràpido....
peso 82 kg, y navego en Cadaques Costa brava, donde las condiciones de viento suelen ser tramuntana y bastante castanya! my nivel es medio (creo) planeo con facilidad, trasluchadas....kaundo voy follao xungas, beach star bien, y me falta el water star.... que estoy ahy luchando! jejejej pero creo que en breve lo tendré!
muchas gracias y espero que me ayudeis!!
bon vent

Con 82 kilos y castaña la verdad es que yo optaría por unos 135, lo digo más por la castaña que por el peso ya que con menos litros tienes más oportunidades de salir con más viento, además si ya sabes lo básico no veo porque comprar una tabla que usualmente se usa o para vientos flojos o para aprender que no es tu caso.

Yo peso 74 y tengo por cierto la bic de 135 (la estoy vendiendo si te interesa) y la verdad es que va muy bien, de hecho se la recomiendo a cualquiera, sale bastante rápido al planeo y además le puedes meter velas hasta de 8.5-9 mts. con lo que saldrías con 11-12 nudos. Por las altas le puedes meter hasta 5.8-6 para llegar hasta los 18-19 sin mucho chopy. Además puedes drizar con tu peso sin problema hasta que termines de sacar el water y como la manga es ancha (69) puedes moverte tranquilamente para virar y trasluchar.

hola xavi, ja que estas a prop de llança, jo de tu em passaria a veure la botiga windiscovery, la de'n xavi, alla te molt bon material!! taules tabou, ell et pot aconsellar i tens facilitats per comprar el material nou o de segona mà.

espero que trobis el que buskis, pero ja et dic que una bic no es pot comparar amb una tabou, la rocket 125l t'aniria de coña!

La tengo publicada en el foro, pido 400 y es la del 2005, los gastos de envío no estan incluídos. Además hay dos imágenes de lo inmaculada que esta la condenada, que además cuidé más que el carro que uso para transportarla.

albert: nose si donar aquest pas d'una 150 a una 125 seria massa bo! tinc es meus dubtesjejee apart crec que ses taules tabou que tu anomenes són bastant més cares que les bic no?¿
aquest estiu em passaré per allà i ja preguntare que tenen per mi! moltes gràcies!
per cert tu quin material utilitzes'¿¿

xavicdq, el preu de les tabou.....buenu es una mica mes car 700,pero tenen molta cosa de test i trobaras alguna cosa més barata.

jo navego amb la rocket 150 i una freestyle 115l van de coña, la 150 la tinc x quan no bufa gaire, encara li estic pillant el truku a fer jibs pero quan ho tingui em pasu deseguida a la 125l, pensa que la 150 te 80 de maniga i la 125 70 o 69, son 10 cm, tardaras uns dies acostumarti pero tampoc es una gran diferencia. tambe hi ha la tabou rocket 140, de 74 de maniga...es un intermig d'akest any.

lo bo que tenen aquestes taules es que son molt curtes d'eslora, 245!!!!! les bic tenen 280 0 270!!!! aixo comença a estar passat de moda!!! jo fa unes setmnes que la tinc i estic flipan!! tenia una fanatic e ray 140l i em costava bastant, el primer dia d'agafar la rocket vaig notar un canvi molt bestia! ja et dic, val mes gastarte una mica mes amb una bona taula, segu que disfrutes desde el primer dia. pensa que et podras vendre la tabou per 100e més barata l'any següent.

una cosa molt important!!! en xavi, de la botiga, et fa canvis de material si compres una rocket 150, te la va canviant x una 125l....fins a una 115l te la canvia!! aixo crec q es molt bon tracte!

abans de comprar res parla amb ell, que te les deixi probar i notaras el que es navegar amb aquestes taules.

jo n'estic molt i molt content

merci albert ha sigut de gran ajuda. miraré algu per l'estil!! però el que tinc clar és que una taula nova, o que em costi 500 euros és impossible, així que a la que trobi una bona ganga.....cada cadaqués i a disfrutar ses tramuntanades que tenim la sort de tenir per la zona!!!! que no són pokes!
kuidat molt i merci!

Volver