SW + de 20 nusos Bcn

salvi

Totalwind Hero
He arribat a les 4 i m'aconsellen que munti vela gran.

Faig quatre bordos, es va reforçant, i he de parar per canviar vela.

Vaig per muntar la 6.5, però... què va! La cosa es posa seriosa: 5.7.

De 5 a 6 PM s'ha posat heavy metal (i de 6 a 7 encara més). A estones estava per 5 metres o 4,7 com comenta l'Ivan. És a dir, vent de veritat, com si es tractés d'una tramuntanada però de sud. Onada desordenada, mar revoltat, condicions selectives. Jo he lluitat de valent... Un dia de veritat memorable, d'aquells que et fan millor navegant.

(Va estar molt més tractable dimecres passat, fort però constant. Avui ens ha agafat de sorpresa i anava de 14 nusos a més de 20. Mireu la gràfica que us adjunto de windfinder, corresponent a l'aeroport.)

Adjuntos

• stationsgif.pl.png
    stationsgif.pl.png
    7,2 KB · Visitas: 1.255
  • P1080010.JPG
    P1080010.JPG
    562,1 KB · Visitas: 1.253
  • wind 009.jpg
    wind 009.jpg
    1,3 MB · Visitas: 1.254
  • P1080025.JPG
    P1080025.JPG
    910,4 KB · Visitas: 1.255
  • wind 006.jpg
    wind 006.jpg
    1,3 MB · Visitas: 1.255
Sí, sí, de 6 a 7 ha estat el millor...

Salvi, he navegat amb una taula molt similar a la teva...

I amb una la vela Blade que et vaig ensenyar. Molt bones impressions!!!!

a veure si demà es repeteix....

Camilo, tienes una severne blade?
Que tal funciona, estoy pensando en esta vela para una 6,2 para barna...es potente?

Per fi una mica de raska a Barcelona!! Les últimes navegades havia punxat i aquesta temia que es repetiria doncs quan he arribat a les 15:00h el vent feia una mica "el tonto"; amb 6.3 i 105 a vegades es planejava i a vegades no. Despres ha començat a pujar i s'ha posat bé. Ha seguit pujant i s'ha posat "tremendo"!! Tothom ha tornat a entrat a l'aigua. A estones estava per 5.0 o menys, però aguantant amb la 6.3 per mandra de canviar... He disfrutat molt. Fer un llarg a tota velocitat, fer el jibe i seguir planejant sene necessitar ni un sol pumping, agafar velocitat a la zona d'aigua plana y fer un parell de bons salts quan trobes els primers "chopys" és collonut A més a més cenyeixes sol, sense cap esforç, sobrat de upwind. Així és com m'agrada navegar!! A veure si avui es repeteix, dubto que sigui tan fort però pot estar també molt bé.

Dankerbek, no es una Severne, es una Blade Sails: http://bladesails.com/site/sails/globalwave2.html

Buena, bonita y MUY BARATA.

Grrrrrrrrrrrrrrrrr, a Kastas res d res, tot el dia al sol per no res, el vent pasaba a tomar pel cul de la costa.

[crybaby]

El mar tampoc estava tan desordenat. Jo la horeta amb 4,5 i 97 lts la vaig disfrutar de valent [ojos] [ojos]

salvipardas dijo:
A kasta res? mentre que a bcn anàvem enxufats? fenomen paranormal... qui explica això??? [ojos2]

Dige-mo a mi, i a mes no tenia cotxe per agafar els trastos i anar cap a Barcelona
[crybaby]

Brutallllllllllllllllssssssssssssssssssssssss
encara tenen marxa per un temps.

Hoy se repitió!! Aunque estaba un poco loco, aponentado, racheado...tal vez las obras en el puerto afectan a la costa de BCN que opinaís??

Volver