S'ha d'estar al puesto

alextxell

Totalwind Legend
Be nois ahir en sortir de traballar m'en vaig anar al club a fer-li unes fotos a una taula que he posat a la venta. El dia la veritat es que no pintab molt be (bueno no pintaba), estaba de llevant rolant a terra una altre vegada de llevant, ara paro, ara torno a rolar. Pero just trec la taula per fer-li les fotos que noto una suau briseta molt alentadora, trec el cap a la platja i "ostia borreguitos".
Resultat uns 30min. de planejada amb un mar totalment plà pero lo que es diu plà i nomès acompanyat d'un company kaiter. La sensació va ser molt xula, navegar tan planet sense preocuparte del xopy de la gent etc.... les trabutjades surten soles en fi, un luxe.

Material: Fanatic Triple X 109ltrs i vela Naish Red Line 7.6 amb 3cams.
Vent: 13-15 nussos.

¿Pero tu no eras un "anti agua plana" jejeje

A ver si un dia navegamos en L' Ampolla con garbi, es impresionante tambien.

Hoy otro ratito, unas 2 horitas de slalom para 7.6. Los caiters se iban justo cuando yo llegaba, toda la playa para mi y otro windsurfista, lanzando mangas.
Superdivertido, mañana mas.
Material: Fanatic triple X 109ltrs, Naish redline 7.6 3 cams.
Viento: 12-15 nuditos, plano.

Jo et mato. Quina ràbia que faaaaasss :mrgreen:

A veure què tal aquest llevant o gregal o el que sigui que sembla pot continuar bufant demà a Barcelona...

Que demà em puc escapar jo també!!!

alextxell dijo:
Hoy otro ratito, unas 2 horitas de slalom para 7.6. Los caiters se iban justo cuando yo llegaba, toda la playa para mi y otro windsurfista, lanzando mangas.
Superdivertido, mañana mas.
Material: Fanatic triple X 109ltrs, Naish redline 7.6 3 cams.
Viento: 12-15 nuditos, plano.

Per cert, et vens la 109? Per quina la substituiràs? (pur i simple "cotilleo").

Enrike dijo:
¿Pero tu no eras un "anti agua plana" jejeje

A ver si un dia navegamos en L' Ampolla con garbi, es impresionante tambien.

Ei! La sensació de traslutxar en aigua plana és una meravella... facilíssim... ho podem experimetar a la Base gràcies a aquest dic que han acabat construint. Com és l'Ampolla, és plana l'aigua??

Sí, L' Ampolla con garbi es agua planisima, ni siquiera choppy como en Trabu que aunque tambien es plano pero se forma algo de choppy.

[/quote]Per cert, et vens la 109? Per quina la substituiràs? (pur i simple "cotilleo").[/quote]

Esta clar per una "C2" pero primer haig de vendre, tot i que va molt pero que molt be, penseu que aquest dies estic planejant amb 13nussos i vela de 7.6, que es mes de lo que es pot posar com a maxim, pero amics el meu secret es una aleta d'eslalom "jp".

Bueno fent referencia al titol del post, avui ha tornat a passar "S'HA D'ESTAR AL PUESTO" despres d'estar la major part de la tarda de garbí ha llirat a llevant fluixet, pero ha anant pujant, al final 45min. de 7.6 (a vegades fort) i 109ltrs.

alextxell dijo:
Esta clar per una "C2" pero primer haig de vendre, tot i que va molt pero que molt be, penseu que aquest dies estic planejant amb 13nussos i vela de 7.6, que es mes de lo que es pot posar com a maxim, pero amics el meu secret es una aleta d'eslalom "jp".

¿Cual es el tamaño de la aleta JP?, yo he navegado con 115L y 32cm de aleta pero se me escapan algunos spintouts

La aleta de serie para mi 109 es de 34cm, pero para el velote /que por cierto es mas de lo que recomienda Fanatic) monto una jp supersport 39cm.

Volver