Semana 12-18 Agosto

not

Totalwind Legend
Hoy gregal para 6 mts en sant pere, super buen dia! Ayer termico pere 8mts...

Not, tu que deus estar a St Pere tot el mes, et volia preguntar si està entrant bé el tèrmic, aquests dies. No sé si pujar dijous o divendres ... Avui no es deu haver navegat, oi?

Un parell d'horetes de 18 nusos entre 16:00 i 18:00 avui a Castelldefels. Jo he sortit amb 7,5 a tota bufa passades les 17:00 i després s'ha acabat.
Quin gran vent el tèrmic. A veure si bufen més dies!

Hola gemma vaig arribar dilluns, aqui a la gola s'ha navegat : dilluns per Xaloc 7.8 justet, dimarts gran dia Gregal amb 6mts, ahir 2h perfecte amb 7.8 Gregal , avui tambe amb 7.8 Xaloc girant a Mitgjorn fort.(gent amb 6.5).

En general mes fort a uns 500 metres a la esuqerra de la gola.

Dema y dissabte sembla que la cosa continua.

Al final avui he pujat, i si la cosa segueix pintant bé, també pujaré dissabte. He anat a Empuriabrava. He arribat tard (15:00h) i hi havia un est que jo crec que no passava dels 11 nusos. Ja que hi era he muntat la meva vela més gran (5.6) fent bossa i he estat una hora fent passejadetes per l'aigua, però arrepentint-me constantment d'haver pujat. I a les 17:45h, que ja anava a plegar perquè havia mort el vent, en un moment s'ha enxufat un tèrmic guapíssim. Jo calculo que hi devia haver uns 16 nusos, tot i que hi havia companys que deien que devien ser uns 20. Jo hi he tornat corrents amb la 5.6 sense gairebé tensar, i he anat molt bé, la veritat. La majoria dels que érem hem plegat a les 19:00h.

En fi, un final feliç per un dia que ja donava per perdut.

Aqui es pot dir que cada dia fa vent, ara clar els que estem "vivint" vora el mar, podem comprobar que per exemple abans de ahir va estar tot el dia fent una merda de nord, i de cop a les 18h es van posar 2h de 16-18 nusos de SE.

Si vens per un dia el mes facil es que arribis a les 15h i marxis a les 17 fart d'esperar...

Ahir per exemple a la gola es va navegar de 15.30h a 19.00 aprox.. es a dir el vent va arribar abans que a on eres tu. (cap a les 17 va fer una baixada de 1/2 hora) .

Era dificil de dir si 16 o 20 peruqe hi ha una mica de mar aquests dies i aparenta mes del que hi ha, pero jo anava amb 7.8 fort, pero no passat. Amb 6 no hi anava.

Mar endis molt mes vent.... calia sacrificar un parell de ceñides..

Avui sembla que h ha parte per 6mts? No se si fa vent navegarem i si no ens ho mirarem... [saludo]

Dissabte , sembla el pitjor dia segons el parte, diumenge millor, pero aqui el parte no es pot fer massa cas.

Veig que no sóc l'únic que va despistat amb aquest spot del que tan bé es sent parlar, però que a alguns ens consta tant aprofitar. Farà molt vent, però veig que és molt imprevisible, i normalment no gaire fort... Crec que és més un spot per "estar" que per "anar-hi", per "viure-hi" per allà i estar esperant amb vela gran. De fet, amb el mono que tinc m'estic tornant a plantejar comprar slalom per pujar allà a l'estiu perquè aqui ni estant a badalona i tenint fórmula i 9,5 es trec algun dia de tant en tant... Falta molt per l'hivern??? [ojos] Trobo a faltar aquells dies freds però solejats i ventosos de Pals...

Hace un par de días estaba en Menorca, con tramontana para slalom y yo sin material de ningun tipo.

Bajarse a Almeria para 2 días es un poco locura, no? (por un momento me lo he pensado)

Not, al final m'hi he repensat i dissabte no pujaré. Pinten massa núvol i no val la pena jugar-se el dia. Només pujo amb previs de sol i calor. Pujaria diumenge, però tinc una despedida de solters. Aquest any ha estat un any de moltes bodes i poc windsurf.

Silent, a vegades entren tèrmics molt xulos. Però com tu bé dius, és un spot molt imprevisible. Ara, quan entren els tèrmics aquests, a mi, pel meu nivell, em va molt bé. Ni pensar-ho d'anar a Pals, amb les onades que s'hi aixequen. Em limito a navegar amb tèrmics a St Pere i garbins a la costa central. Les tramuntanes ja fa temps que les vaig eliminar, també, i això que alguna vegada les havia pillat a intensitat moderada i no m'havien anat malament del tot.

silent dijo:
Veig que no sóc l'únic que va despistat amb aquest spot del que tan bé es sent parlar, però que a alguns ens consta tant aprofitar. Farà molt vent, però veig que és molt imprevisible, i normalment no gaire fort... Crec que és més un spot per "estar" que per "anar-hi", per "viure-hi" per allà i estar esperant amb vela gran. De fet, amb el mono que tinc m'estic tornant a plantejar comprar slalom per pujar allà a l'estiu perquè aqui ni estant a badalona i tenint fórmula i 9,5 es trec algun dia de tant en tant... Falta molt per l'hivern??? [ojos] Trobo a faltar aquells dies freds però solejats i ventosos de Pals...

Aixó mateix, ahir va netrar per 7.5 slalom a estones per 6. Amb aixó son 5 de 5. De vent no en falta, pero com dius el millor es estar aqui (encara que ahir va ser de 12 a 19h lo tipic de la marinada). Avui plou (putada per la travessa), i dema sembla tornarem a la noramlitat...

Hola foreros,
Igual es una falta de respeto decirlo, pero estoy de vacaciones en Denia desde el martes 13 y cada dia termico de 20 nudos, por aquí se esta navegando con tablas de 80 a 90 litros y velas de 4 a 5 metros.

I [neng] Algun dia tengo que ir... hoy otra buena sesion de slalom 15.18 nudos...pues 6 de 7 [windsurfing.gif]

not dijo:
I [neng] Algun dia tengo que ir... hoy otra buena sesion de slalom 15.18 nudos...pues 6 de 7 [windsurfing.gif]

Desde el martes que estoy por aquí 5 dias de viento de 6.

Adjuntos

• 16.JPG
    16.JPG
    77,9 KB · Visitas: 318
  • 15.JPG
    15.JPG
    79,7 KB · Visitas: 318
  • 14.JPG
    14.JPG
    81,9 KB · Visitas: 318
  • 13.JPG
    13.JPG