copio aquí el missg de riky:
Ja ho he dit un mon de vegades,tinc molt mala sort,al principi varem arribar l'Eugeni i jo
no hi habia ningu!!!!
donem volta i cap a Saga,a veure si veiem a la Carla o al Lluis,arribem al parking i com no jo davant em fico per la sortida!!!!
veig un 4X4 que ve cap a mi
(clar era la sortida)al final passem tots dos entre cotxes i 4 yayos que escridessaven perque anavem en contra direccio;
;ens acostem a la sorra i ..... ventet de uns 8 nussos amb ratxes de 15,mar pla....una maravella;pero nosaltres volem emocions fortes i ja habiem vist com estava Sanfe i decidim anar-hi;
;començem a montar i ni rastre de ningu!!!2 fent volar una cometa.Montem,Eugeni no esta segur d'agafar taula de 102 o 90,en aquell moment oletas de 0.50 amb vent de 8 nussos i ratxes de uns 12-13,al final monta 6.2 amb taula de 90,jo començo amb la meva parsimonia... :mrgreen: :mrgreen: ,acabo de montar la meva 5.7 i amb la JP de 120 pensant que aniria de conya,res mes lluny de la realitat,quan baixo i em trobo en Lluis i parlant-ne aconsegueixo que baixi a navegar una estona;mentrestant l'Eugeni navegant com un campio,
,en aquell moment habia pujat fins els 10-11 nussos amb ratxes de 17-18,agafo el material,beach perfecte,ja començo a navegar,(Lluis havia anat pel material)faig un bordo cap a l'esquerra i veig que Eugeni esta parant,pels meus endins penso: que li pasara???
;doncs virare a veure si necesita ajuda.Quins demonis
no li pasava res,nomes que havia pujat,en mig de la virada al aigua,es que havia vist un bitllet de 500€!!!!que va!!!!!!!!em va catapultar la ratxeta dels pebrots!!!!
intento water...jejeje
vela catapultada,no savia el que estava entran en aquell moment,torno a sortir i vaig cap a on estava Eugeni planejant amb la botabara que m'arribava per sobre del cap
,arribo i comença a desmontar;vaig veure un local amb anemometro (Miky)m'acosto per veure quan entrava i per sorpresa meva entraven uns 10 nussos,com es possible?????no puc????hem diu,:no es que has agafat la ratxa i mira de quant es.
increible,ratxes de fins a 24 nussos,normal que no fes ni un water,no m'ho esperava!!Eugeni canvia de vela,Lluis que ja ha arribat monta i dic per que no????jo amb la 5.7,en aquells moments ja entraven uns 15-16 nussos i pujant,ones de 1.50 les mitjanes 2 les grans i 1 les petites,intento sortir,Eugeni veig que li falta vela i Lluis a punt de sortir;penso aquesta es la meva!!!!.Res mes anyunyat de la realitat,intento sortir no n'hi ha forma amb les ones era imposible,molt seguides,grans i amb mala llet!!!!,a punt de trencar material;en Lluis surt tambe i va fi,Eugeni una mica passadet i aniria massa passat;de tant intentar sortir vaig trencar mastil!!!
S'havia acabat el dia per mi!!!sortir i quan sorten els companys que van força be xerradeta amb el Miky (que te fotos i un video de la primera sortida)plegar material,Eugeni fet pols (no m'estranya,no ha parat) i en Lluis igual,normal amb la lluita amb les ones i el vent comprensible,just quan paren baixa de cop,començen a fer surf!!!!!
just quan m'en vaig,puja un altre cop fins penso que els 25-30 nussos,carretera i manta amb un mastil menys.
Ara les sensasions molt bones de la JP un parell de bordos,i m'agradat molt la resposta que te la taula d'Eugeni,molt bona taula!!!Felicitats Eugeni,doncs be les fotos a dit Miky que les penjara i res mes.....d'aqui a no res anire a Trabu...