S'Agaró 13 XII 08

salvi

Totalwind Hero
La garbinada anunciada des de dimecres (4 dies d'antelació!) ha estat imponent. Kikeaudi m'avisa per sms que Calonge està per a 5 metres. S'Agaró també, bastant fort però ratxejat... Ni el company que em va venir a fer companyia (érem dos a la badia de S'Agaró!) ni jo ens hem atrevit a sortir a fora de la badia on devia estar infernal!

Des de l'estiu que no m'hi ficava i... uff, ha estat durillo (rampes i al 10% del meu rendiment normal). Però bé, un es sent més feliç sempre després de navegar.

L'aigua, freda, però amb els escarpins-mitjons i el "passamuntanyes" de neoprè, perfecte, i a sobre el casc.

Adjuntos

• P1070250.JPG
    P1070250.JPG
    708,2 KB · Visitas: 734
  • P1070251.JPG
    P1070251.JPG
    724,7 KB · Visitas: 728
  • P1070252.JPG
    P1070252.JPG
    746 KB · Visitas: 728
  • P1070253.JPG
    P1070253.JPG
    664,8 KB · Visitas: 729
  • P1070258.JPG
    P1070258.JPG
    699,4 KB · Visitas: 732
  • P1070260.JPG
    P1070260.JPG
    657,5 KB · Visitas: 726
Moltes gràcies per les fotos, volia montar la càmara al màstil però feia massa fred per estar mes estona.
El vent estava molt ratxejat, tirava més a ponent, per això no entrava bé a S'Agaró.
Jo portava la 5,4 i quan bufava costava aguantar.
Per sortir a fora, impossible, ara a l'hivern no i han barques i és perillós.
Avui gens de vent, mar de fons forta i pluja al migdia.
A veure si tornem a coincidir i et faig jo les fotos.

Salutacions

Salva

Són les paraules d'un local que coneix bé l'espot... Sí, és veritat que era un garbí aponentat i per això entrava d'aquella manera. Jo vaig acabar cansadíssim... Et vaig estar observant una estona (el salva va arribar just quan jo plegava) i anaves com una màquina! 😁

Salutacions i a reveure!

salvi

Si trenques a fora amb garbí vas a parar a Platja d'Aro i si et passes a Palamós, no val la pena.
A l'estiu és diferent, està la base naútica i sempre hi ha algú que està atent.
De totes maneres molts cops fa mes vent a dins de la badia que a fora i a més està pla, el que passa és que es ratxejat molts cops.
Esperem la propera garbinada.

Salutacions

Salva, jo S'Agaró l'he vist funcionar de meravelles amb garbí. Segons comenten a Calonge també estava ratxejat i variable.

Em pregunto fins a quin punt la configuració tancada de la badia de S'Agaró influeix quan és garbí-garbí (SW)...

Jo he sortit, tu tb hi eres, amb garbinet fluix i navegant de luxe a fora de la badia. Però, clar, res a veure amb les condicions de dissabte.

Platja d'Aro és una excel.lent opció també, però jo per poc que pugui m'agrada sortir a S'Agaró... sobretot quan no hi ha ningú, com l'altre dia.

A vegades a S'Agaró passa que a dins es planeja abans que a fora, penso que això és perque el mar està molt més pla, normalment si esperes una mica ja es pot planejar per tot arreu (estic parlant de veles grans >9).
Quan ja fa una mica més de vent es millor a fora, on és constant i força pla.
Si el vent és com el de dissabte, millor a dins, tens el mar relativament pla i vent fort.
Tot això parlant de garbins, pel gregal per exemple cal sortir sempre a fora i la tramontana ve de terra i ratxejada i millor no sortir.
El lloc on més bufa el garbí es al voltant de les Balelles, a la punta de Garbí, allà tens mar pla com un plat i vent fort, això si, cal fer una bona cenyida.
I el lloc on es pot còrrer més és entre el Sant Pol i la casa de les punxes, allà sempre hi ha la ratxa i el mar pla, si mires des de la platja ja es veu.
Platja d'Aro no m'agrada, no em motiva gens veure aquells gratacels a la platja.

Volver