Riumar perl dijous(22) i divendres (23)

alextxell

Totalwind Legend
Bueno aviam com es posa, si entra el dijous o no. Si entra jo anire el divendres al demati a primera hora, sembla que cap al migdia.... [crybaby]

Per cert una de les ultimes vegades que vaig anar amb mestral es podia sortir fins a la illa de Buda, pero mes o menys a la alçada de la Cava es feia onadeta molt xula per surf (per un gueif begginer com jo), la meva pregunta es, es forma sempre? suposo que cuan hi ha xufla es arriscat arribar fins alla no? encara que em va semblar que si trencas per la direccio del mar acabes a la platja, aixo si a tomar pel cul de Riumar.
Algu sap si hi han espots asequibles d'onades pel delta? i quan funcionen (amb quina direccio de vent i tot aixo)? he vist por ahi que a l'almadrava?

Dema dijous per la tarde pinta castañote,pareix que es pot ficar intratable
baixarem la 3.7 a ver si quadra la cosa

quina enveja jo fins divendres res de res, aviseu si navegeu plis.

ens veiem dema al mig dia tarda a riumar amb les 3.7 !!!

Companys, digueu-me triquismiquis, però tots aquests missatges, millor a LA PREVI (planificació de navegades).

Aquest present apartat el reservem per explicar les navegades fetes, fotos, reportatges ("Cròniques de navegació").

Gràcies, així mantenim un fòrum més ordenat 😁

(No moc el tema pq ja ha "caducat").

Home aixo no es un post de previ, sota la meva opinio un post de previ es dir a on bufara o no bufara, si entrara etc.
Pero demanar si algu anira al puesto tal dia home donçs previ previ poder si pero molt centralitzada en un puesto, jo no ho tocaria pero tu manes.

Volver