Riumar 28-1-2010

alextxell

Totalwind Legend
Com que el mono apretaba, la previ era bona i el dia d'avans habia punxat a Cabrera, vaig decidir de baixar cap al delta.
Pel cami les ratxes de vent em van donan la venvinguda i fan que el emu peu cada vegada baixi mes en l'accelerador, fins que en arribar a l'Hospitalet de l'Infant un camio volcat a l'autovia i les fortisimes ratxes em fan replantejar el tema de la velocitat.
Veien el panorama decideixo que millor cambio d'espot i vaig a Trabu. Pro em arribar a l'Ampolla les atxes ja no son tant fortes ni de lluny,ummmmmmm nou cambi d'espot a Riumar. Per la carretera que baixa de la general a Riumar les ratxes cada vegada son mes escases, fins que arribo a Riumar i es confirmen els meus temors "NO HI HA VENT" no pot ser, bueno millor no ho dono per perdut en l'horitzó es veu vent, de fet a lo uqe seria la desembocadura es veu molt de vent o sigui que espero.
En 15 minuts tenia el vent aqui, pero es aponentat, no es mestral pur i aixo vol dir que igual que entra marxa.
L'anemometre marca 22 nussos, tot i que sembla que hi ha bastant mes vent. Monto 5.3 i 87ltrs em poso el neopre i a l'aigua, per cert nomes estic jo i un caiter.
Puc navegar be unes 2 horetes ( a vegades fort,a vegades perfecte) despres vaig estar una altre hora patint per que el vent ja afluixaba i feia molt el tonto o sigui que plego i cap a casa a esperar el big day del dissabte.

Les fotos son de just cuan s'enxufaba, no tinc mes fotos per que anava sol.
IMG_1358.JPG

IMG_1359.JPG

IMG_1360.JPG

no he aconseguit navegar mai al delta! sempre fa massa vent!! o massa poc! [smilie=worship2.gif]

quin panorama tan heavy!! m'encanta!!!
jo no em vaig posar a l'aigua pq estava al Pirineu fent fora pistes mol ben parits ,)

DONÇS US ASEGURO QUE NO ERA UN DIA DUR DE MAR, MES AVIAT NORMALET, PER LO QUE ES NORMALMENT RIUMAR.

Per cert per aqui baix he descobert 2 spots nous per mi, un d'onades per surf (sobretot si esta aponentat) i l'altre amb onada per saltar.
Bueno i un 3er pero aquest esta mes aprop i es mes dificil que cuadri, pero tambe es per onades.
En cap cas cap dels 3 es per flatwater riders.

alextxell dijo:
Per cert per aqui baix he descobert 2 spots nous per mi, un d'onades per surf (sobretot si esta aponentat) i l'altre amb onada per saltar.
Bueno i un 3er pero aquest esta mes aprop i es mes dificil que cuadri, pero tambe es per onades.
En cap cas cap dels 3 es per flatwater riders.

¿que son...?... ¿el comparteixes amb nosaltres? [susurro]

Si, pero primer m'hi ha de portar algun local i l'haig de catar. Despres ja us ho explicare je je je j ej. Aixo o algu s'apunta i be amb mi a l'aventura.

alextxell dijo:
Si, pero primer m'hi ha de portar algun local i l'haig de catar. Despres ja us ho explicare je je je j ej. Aixo o algu s'apunta i be amb mi a l'aventura.

Si queadren condicions i compromisos m'apunto!! Al novembre vaig baixar a Riumar per primer cop i em va agradar molt.

xavivinaros dijo:
HI ha un parell de secrets spots,,,,,,,+
Pero que no senteren els kiters que aixo es una paga
[alaorden] qui vol kiters al seu spot?! ... [no] [smilie=picknose.gif] [smilie=clap.gif]

Per cert xavi, es navega al darrere de Riumar? just a la desembocadura? L'acces es podria fer pel riu cenyint per la vorera nord. Mirant-ho pel Google earth sembla un lloc on poden trencar les onades amb una orientació perfecta side-off, tot i que una mica perillós si trenques.

Vas ben encaminat pero crec que son onades per saltar, no per windsurf side off.

Volver