quiver de veles

ekualo

Totalwind Hero
bones nois!
aquest any estic navegant bastant per aqui a Girona/sud de França.
actualment vaig amb una tabou 3s 97l com a taula unica quan em desplaço, i de veles 5.3-4.5 i alguns cops 4m. He trobat una 4.2 molt be de preu i en molt bon estat, i segurament me la comprare, pero llavors nose si s'en solapara amb la 4.5...la idea es canviar la 4m que es del 97, la mitica NR.
la idea llavors seria, fer el 5.3-4.7-4.2 per marxar a fora...
que n'opineu??

espero els vostres consells.
gracues,

Jo utilitzo la mateixa combinacio que dius. Desde 3,7 4,2 4,7 5,3...
es a dir cada 0,5m 1 vela
A mi em va be i diria que es el mes utilitzat per la gent...en material petit no magrada anar fort-passat...
Amb un 370 i un 400 i potser una botavara les montes les tres
Tot i que 97l i 4,2 4,7 potser no es lo seu...
Sort en la tria

Enviado desde mi GT-I9000 usando Tapatalk

Yo también voy de metro en metro (+/-, 4.7, 5.5, 6.2, 7.1, 8.6, 9.5)). No sé s 4.2 a 4.5 se notará, salvo que realmente sea para mucha castaña, que en ese caso irás flipando con las 2 (tipo días locos de Leucate). Cuando he tenido que cambiar de vela en un mismo día siempre ha sido de 2 en 2 metros, de 7 a 5, 6 a 4. Además que tener estos rangos me permite tener 2 velas montadas en la orilla con diferentes mástiles. Uso 1 mástil por cada 2 velas, e ídem con las botavaras y las tablas. Entiendo que con mi tamaño puedo espaciar más los metros, aunque naveguemos en los mismos lugares.
De todas maneras acertar aquí es una locura, en leucate entras con 30 nudos y sales con 60... Y luego no he navegado nunca en San pere con menos de 8.6m. Como para no tener 1000 velas [bonk] .

Un abrazo, Josué.

Volver