Punta del fangar - 04 2010

not

Totalwind Legend
ep nanus! salutacions desde el delta!! aqui ahir mestral al mati (no vaig navegar ja que no porto petit)

i a la tarda garbinassu a l'ampolla!!!

alucinant el bordo-escursió desde l'ampolla al far del fangar: 8 minuts de bordo(planejant a fondo!!!), casi 4km!!

Després comentant , es veu que si et quedes sense vent i no planejes es mes de una hora [aiba]

sort que anava amb un local perque sol com estaba primer a la badia no m'hi atrevia! acollona un a mica..

20 nusos de garbi mar pla y 6.5 a muerte!!!

Potser una de les millors navegades desde que faig windsurf, si mes no la mes emotiva.

sembla que dema mes sur a veure si esn vaiem amb enrike i altres!!

Sort!

Dijous tona a entrar, per 6.5 pero massa tard cap a les 18h... no surto a mes estic encara recuperant forçes.

Divendres ens hem vist amb enrike, amb poquet vent pero també podem planejar duran una horeta.

He pogut probar la manta del enrike...

La slalom del enrike una maravella, hem recorda facilment la formula. Mes lleugera i rapida pero un planeig similar.

Avui dissabte no entra res, be per formula si...pero no la tinc aqui... [bonk]

Dema.. mestralada!

Diumenge , bona mestralada super passat amb 6.5 [sorprendido] a l'ampolla també, molt millor a riumar pero per alló de no agafar el cotxe....

En fi un 10 per lo delta! bon lloc per compajinar amb la familia, ho aconsello, de fet hem decidit deixar el campament montat al camping per tornar-hi en breu (també perque moure la caravana amb la mestralada feia una mica de mandra...) [risas]

Salut!

Molt bé! Bon balanç en definitiva, eh?

Tinc moltes ganes de baixar per allà... i rematar la sessió amb un bon arròs.

Hombre enrike! ya has vuelto?

Creo que ha sido una semana esplendida de viento a en todas partes no??

Ha estado muy bien por alli, lastima no soplase mas el viernes pero para que nos vamos a quejar..no?

Este enrike iba igual o mejor con la manta y 7mts que yo con la kombat y 8.5. Claro como no come.... [big-laugh]

AL final como queriamos volver antes del mogollon, decidimos dejar la caravana en el camping porque entró muy fuerte el mestral (asi de paso vuelvo el finde del 17-18 a por ella si hay buen parte. [sherlock.gif]

Lo pasamos muy bien todos, visitas a los "aiguamolls" escursion es de montaña "als ports" , windsurf casi a diario sin cojer ni el coche... [egipto.gif]

A i la paella a Can Pinyana a L'ampolla salvi!!!!! bo-ni-si-ma!! [applaudit]

El delta es siempre un sitio tranquilo done pasar unos dias.

El far amb l'ampolla al fons...

T-149.jpg

Lastima que las navegadas son simpre durante la mitgdiada de la familia y no hay fotos.. [roto2gay.gif]

bones, bones!!!!

diumenge la meva primera presa de contacte amb el windsurf de l'any, visita a riumar, i despŕes cap a trabucador, mestral tot el matí i girada a un garbí maco i amable per la tarda.

145L de taula i la 5.3, vaig anar força bé, ja estic a punt a punt d'agafar el planeig, ara vaig tirant els peus enrera, amb l'objectiu de calçar els footstraps!!! encara em barallo amb el beach i el waterstart, allí estamos!!!!

i trabucador m'ha agradat molt, i molt agraïda dels consells dels locals,

bones sensacions per la primera sortida de l'any!

mooolt be neus !! sembla que sol pasar que depres del mestral entra garbi.

Com estava ahir riumar?? devia haber-ho ona no? trabucador es precios i segur , l'ampolla també (i no hi ha kites)

Salut!

a riumar a les 11h del matí ja hi havia onadetes, molts kites (menys que a trabu) i windsurfers, més que a trabu, la gent muntava 5.3.

jo vaig estar a trabucador de 14-16h mestral i fins a les 18h amb garbí (tot el que el meu cos va donar de sí.....)

l'ampolla? m'interessa.... està per descobrir, i una mica més aprop de barna.

Jo tambe vaig ser-hi diumenge, el millor dia del any amb diferencia, a trabucador desde les 12 fins les 17 30 parant per menjar algo, com be dius a primeres hores mestral fent una mica el tonto pero suficient per ananr fent i planejar amb 97litres i 5 metres aigua força plana, a les 16 va girar de sur i tornem-hi, no cal ni cambiar res de material, supercomode. Mar força plana i moltes trasluchades, per fi mes estones sobre la taula que al aigua!!! Aixo si invasio de kaiters [smiley_1140.gif]

Umm si hagés sabut que ereu per alli m'hi hagués acostat!

Tot i que de ampolla a trabu, ben be 45 minutillus segur...

Neus a l'ampolla poder entra el garbí mes ratxejat el primer tros, pero al centre es reforça la veritat es que vaig quedar molt content.

Not, tomo nota, s'ha de provar, i si cap al centre el Garbí entran menys ratxejat doncs, millor, no?

jvr, sembla que vem coincidir, en temps i espai, però no ens vem trobar....
jo vaig amb una Goya blava del 2007, i vaig estar bastanta estona a l'aigua

a veure si en una propera ocasió ens veiem les cares tots plegats!

Donç si, ja m ha passat d altres vegades, es que ha tarragona no ting internet, estic una mica desconectat de vegades. Jo anava amb una neil pride de fa anys de color verd fosc i la tabou 3s. el meu company jose manuel que tambe esta pel foro anava amb una naish blava i groga. Fins la propera.

Es una excursió super-xula... ijo l'he fet a l'estiu amb 10-12 nusos... ara que si afluixa és una mica pesat tornar...

home amb 10-12 amb la formula i 10 o 11 metres.. te que ser guapo!!!!

Ara com et quedis sense vent.... arg!! Aquest finde vinent hi tornaré segons el parte baixo la formula!

Volver