Port de la Selva 2/2/08

Lluis_CB

Totalwind Hero
Bueno, llega con retraso pero llega! Lo unico es que esta en catalan y no tengo tiempo de traducirlo hasta mañana ;)

Por ahora con las fotos y lo que podais entender los no catalanoparlantes ya tendreis una buena impresion :mrgreen:

Saludos! [saludo]

Report Port de la Selva 2/2/08

Pel matí, les coses amb calma. Muntar les coses al cotxe i surtu am els papis a les 12:30 de S'Agaró. Nem fent via, ja estem aprop! Travessem un poble i entrem en un "parc natural" molt ben asfaltat i molt macu, i comencem a pujar la muntanya que tenim davant. Just a l'altre costat esta Port. Paisatges macus, pugem molt amunt i per fi veiem el mar! I... Jueeeer, que guapuu! una passada de vistes, tot el mar plagat de borregos, tot quiets, semblaven icebergs!

Por la mañana las cosas con calma. Montar las cosas al coche y salir con los papis a las 12:30 de S'Agaró rumbo a Port. Vamos haciendo trayecto, ya nos acercamos. Atravesamos un pueblo, nos perdemos dando un par de vueltas y entramos en una especie de parque natura, muy bien asfaltado i muy bonito, empezamos a ascender por las montañas. Justo al otro lado esta Port. Paisajes bonitos, subimos hasta muy arriba i por fin vemos el mar, desde mucha altura! Y... Jueeeer! QUe guapoo! Una pasada de vistas, todo el mar lleno de borregos, todos quietos, parecian icebergs!

PortdelaSelva2_2_08002.jpg

PortdelaSelva2_2_08005.jpg

I també la vista del poble...

Y tambien la vista del pueblo...

PortdelaSelva2_2_08001.jpg

Seguim. Anem descenent i veiem que la zona està plagada de caçadors amb gossos i escopetes... buenu...

Ens apropem, que guapu es veu l'spot desde aqui!

Seguimos. Vamos descendiendo i vemos una zona plagada de cazadore con perros y escoptas... que yuyu xD

Nos acercamos, que guapo se ve el spot desde aqui!

PortdelaSelva2_2_08009.jpg

Arribem al poble, creuem el pont i després aparquem por ahi....

Llegamos, cruzamos el pueblo i aparcamos por ai...

PortdelaSelva2_2_08011.jpg

Vaig muntan tot el material... Quin vent, la tabla a puntete de volar. Mentres monto la vela...

Voy montando todo el material... Que viento, la tabla a punto de volar! Monto la vela nueva [ojos]

Eric Sanllehy
PortdelaSelva2_2_08012.jpg

E-25
PortdelaSelva2_2_08015.jpg

Spot
PortdelaSelva2_2_08016.jpg

I per fi, tot muntat i a l'aigua! amb 4.7 i 100L. Primer dia a Port!

Por fin, todo montado y al agua!! con 4.7 y 100L. Primer dia en Port de la Selva!
PortdelaSelva2_2_08025.jpg

Al anar a fer el beach, l'Aleix casi em dona amb el mastils al fallar una de les maniobres... no pasa re jaja

Al ir a hacer el beach, l'Aleix Sanllehy casi me da un mastilazo al fallar una de sus maniobras.. no pasa nada jeje

PortdelaSelva2_2_08034.jpg

PortdelaSelva2_2_08035.jpg

No planejo, desde l'1 de Novembre... donant la nota...

No planeo desde el 1 de noviembre! dando la nota...

PortdelaSelva2_2_08038.jpg

PortdelaSelva2_2_08039.jpg

Gent:

Gente

Gerard E-49 i tiu amb una loft verda
PortdelaSelva2_2_08046.jpg

Aleix planing
PortdelaSelva2_2_08048.jpg

El Presi Full-planing
PortdelaSelva2_2_08049.jpg

PortdelaSelva2_2_08050.jpg

Aqui jo parlant amb en Màrius... quina merda de footstraps! Em van putejar tota la sessió, s'em tancaven sols, putada!!

Hablando con Marius... mierda de footstraps! Me putearon toda la sesion, se me cierran solos!
PortdelaSelva2_2_08051.jpg

Espuma-man o ass-drag xk iba con los footstraps puestos :D
PortdelaSelva2_2_08067.jpg

Per fi un bordu decent

Por fin bordo decente
PortdelaSelva2_2_08080.jpg

Veient l'aleix planejant amb una sola ma i tan tranquil, em miru a mi i em moru de vergonya xD

Viendo al ALeix planear con una sola mano tan tranquilo, me veo a mi y me muero de verguenza xD
PortdelaSelva2_2_08081.jpg

PortdelaSelva2_2_08083.jpg

Tornada:
2 de les fotos que més m'han agradat!

2 de las fotos que más me han gustado!

PortdelaSelva2_2_08084.jpg

PortdelaSelva2_2_08090.jpg

Seguim, queda poc....
PortdelaSelva2_2_08096.jpg

I ara un dels poc bordus en que em van entrar els footstraps i vaig planejar a gust! La serie completa!

Surto, el L.M Sanllehy a la punta de l'espigó
PortdelaSelva2_2_08100.jpg

PortdelaSelva2_2_08101.jpg

PortdelaSelva2_2_08102.jpg

PortdelaSelva2_2_08103.jpg

PortdelaSelva2_2_08104.jpg

PortdelaSelva2_2_08105.jpg

PortdelaSelva2_2_08106.jpg

La meva preferida de tota la sessió

Mi foto preferida de la sesion
PortdelaSelva2_2_08107.jpg

Seguimos:
PortdelaSelva2_2_08108.jpg

PortdelaSelva2_2_08109.jpg

I el meu primer intent de vulcano! Una mica desastros! Va ser una mica involuntari, no tenia pensat tirarmi :twisted: Gairebe no vaig ni girar uns pocs graus!

Mi primer intento de vulcano! Desastroso, aunque fue algo involuntario, no pensava tirarme! No gire ni unos pocos grados [bonk]
PortdelaSelva2_2_08110.jpg

I la fotu tipica per acabar un bon report.

Tipica foto para acabar un buen report!
PortdelaSelva2_2_08013.jpg

Esperu que hos hagi agradat! Tot i la falta de pràctica que tenia i la baixa forma fisica en que em trobava va ser un gran sessió! ;)

I tornarem a Port, ja vuras tu!!

Espero que hos haya gustado! Pese a la falta de practica que tenia i la baja forma fisica en que me encontraba fue una gran sesion! ;)

Volveremos a Port, ya vereis!!
:mrgreen:

FIN

Bonito reportaje. Conozco el sitio y es espectacular con los bosques.

Volver