Port de la Selva 12-12-09

salvi

Totalwind Hero
Condicions: Fred notable, tramuntana o mestral d'uns 18 nusos, al principi ratxejat (típic de Port), després consistent. Mar mogudet.

Companys: Kike i companyia (que es van desplaçar a la platja més al nord de Port), Àlex, Enric de la Base, Àngel, Ferry, un company de Tarragona... i habituals de la zona. Poca gent en general.

Observacions: Cap problema per aparcar en primera línia. Diuen que hi havia meduses (marrons), cosa increïble en aquesta època.

La crònica:

LA VIGÍLIA: Des del fòrum uns pocs decidim pujar dissabte a buscar l'anunciada tramuntana: Àngel molines, Àlex, Ferry... Aquesta vegada molts s'han de quedar sense navegar (obligacions i demés).

9 MATÍ: Surto de casa encara de nit i a les 9 del matí ja estic a Sant Pere. No es mou ni una fulla, completament PARAT. I a sobre, fred, però fred de quedar-se congelat. M'estic allà una hora esperant algun esdeveniment en aquell paisatge desert, però res de res.

10 h: Cap a les 10, trucada de l'Àlex: a Port, 18 nusos. Directes a Port!!!

11 h: Direcció a Llançà la ventada sacceja els arbres i l'excitació augmenta. ¿Com poden canviar les condicions en tants pocs quilòmetres?? Des de dalt la muntanya ja es veu el mar tot emblanquinat... Però un cop a baix a Port, ni una vela. Bé si, dues, però no van. Desconcert absolut.

11.30 h: Trobo a l'Enric de la Base i de seguida apareix l'Àlex. No ens ho podem creure. Punxada a Port? Tranquils, no ens posem nerviosos...

13 h: Després d'hora i mitja d'incertesa i desànim i a punt de rendir-nos, les primeres ratxes comencen a entrar. El cor comença a bategar amb força. Comença el festival. 18 nusos que es van anar fent cada cop més consistents i constants. Un vent sòlid i de molta qualitat. Una sessió de les bones. Windsurf amb 5.7 per fi!

CONCLUSIÓ: Hem patit una mica, bastant, aquest dissabte, hem fet una pila de quilòmetres i ens hem deixat desplomar com pollastres als peatges... Però, amics, dues hores del millor windsurf bé s'ho valen!

Adjuntos

• p1110698.jpg
    p1110698.jpg
    649 KB · Visitas: 2.067
  • p1110692.jpg
    p1110692.jpg
    622,9 KB · Visitas: 2.058
  • p1110686.jpg
    p1110686.jpg
    650,5 KB · Visitas: 2.057
  • p1110683.jpg
    p1110683.jpg
    684,6 KB · Visitas: 2.060
  • p1110680.jpg
    p1110680.jpg
    686,7 KB · Visitas: 2.059
  • p1110679.jpg
    p1110679.jpg
    402,3 KB · Visitas: 2.061
  • p1110677.jpg
    p1110677.jpg
    366,6 KB · Visitas: 2.189
  • p1110670.jpg
    p1110670.jpg
    393,4 KB · Visitas: 2.061
  • p1110674.jpg
    p1110674.jpg
    385,2 KB · Visitas: 2.061
  • p1110668.jpg
    p1110668.jpg
    414,7 KB · Visitas: 2.063
  • p1110667.jpg
    p1110667.jpg
    438,9 KB · Visitas: 2.062
  • p1110663.jpg
    p1110663.jpg
    418,6 KB · Visitas: 2.058
  • p1110662.jpg
    p1110662.jpg
    379,2 KB · Visitas: 2.062
Gracias por deleitarnos con tus reports y ponernos los dientes largos a los que no hemos podido navegar [victory.gif]

Lo extrano fue lo que hizo el viento ese dia en Port, yo miré el busca a las 9:30 y marcaba que ya llevaba rato con medias de 17 nudos y rachas de mas de 20 [ojos2] de hecho no subí a port porque tenia un compromiso, de lo contrario hubiera subido convencido de triunfar nada mas llegar.

Bon report salvi (com sempre).
Explicat així, s'enten que va ser tota una aventura .........
La veritat es que en arribar, el panorama era desolador, poc vent, fred ....., etc.
però, al final vàrem triomfar.
No se si podrem navegar més el que queda d'any, Peró podríem dir que em tancat
l'any amb una bona sensació !!

Carai, quin dia, no? D'això que dius de que el mar estava mogudet, Salvi..., costava entrar, com l'altre dia? O només era endins? Per les fotos em sembla bastant còmode de navegar, no? Vau passar molt de fred? Jo ahir encara m'hi hagués vist amb cor, amb 12ºC. Però avui ja no... A la que tornin a pujar les temperatures una miqueta, vull arreplegar algun dia així.

[applaudit] així m'agrada que vingui gent a navegar.

jo ahir no hi vaig anar, vaig haver de treballar tot el dia [crybaby] , però sí que hi he anat aquest matí.

avui estava força bé, he sortit amb 4,7 i 97 lts (tot i que en la ratxa l'ideal hauria estat la 76 lts)

de meduses n'hi havia forces de petites i roses, una m'ha picat mentres fèia el water [muro]

de fred no en fèia gaire mentres navegaves, l'aigua encara està força potable, el problema, és quan pares, especialment els que no portem escarpins, que els dits del peu comencen a quedar glaçats. La temperatura exterior es movia entre 8 i 10 ºC

jo he navegat de 10:00 a 13:30 per arribar a dinar amb la familia.

al principi com sempre navegant sol i després ha anat arribant força gent.

molt bon report!! poca gent,oi? ma semblat veure veles np de l'escot i nens petits, crec que un d'ells es el meu cosi gran!!

esteu a tope!!
segiu axins!!!

gemma79 dijo:
.............D'això que dius de que el mar estava mogudet, Salvi..., costava entrar, com l'altre dia? O només era endins? Per les fotos em sembla bastant còmode de navegar, no? Vau passar molt de fred? Jo ahir encara m'hi hagués vist amb cor, amb 12ºC. ..............

Port és un spot comodíssim i segur.

Vam poder deixar el cotxe arran de passeig, que està just davant la petita zona des d'on se surt (canal de windsurf) i que és aigua totalment plana i fas peu uns quants metres.

De fet la meitat dreta, la que dóna al poble, de la platja és plana i a mesura que t'allunyes es forma una mica d'onada. Per tant, és un spot apte per a tothom. Ja veus que hi havia nens i fins i tot algú fent classe amb el Xavi de Windiscovery.

L'ambient era fred, però navegant no se'n té de fred. Això sí, a les mans es notava, sobretot a les puntes dels dits. La majoria portàvem escarpins i fins i tot gorro (del tipus passamunyanyes). El gorro de vegades me'l treia per sentir l'aire, el soroll de la taula, la vela... per tenir sensacions. A més, em sembla que amb les orelles tapades perdo una mica d'equilibri.

Port és un lloc sensacional. Ho té tot, vent de qualitat, paisatge, comoditat, serveis (restaurant, bar)... Només falta una mànega d'aigua dolça. L'hi hauríem de proposar a l'alcalde [big-laugh]

L'única pega és que costa d'arribar-hi, aquelles corbes no s'acaben mai!!! Però, ah!!!, quan arribes a dalt de tot i veus la panoràmica de Port, els escumalls del mar i les veles planejant de punta a punta, allò no té preu... no té preu...

ekualo dijo:
molt bon report!! poca gent,oi? ma semblat veure veles np de l'escot i nens petits, crec que un d'ells es el meu cosi gran!!

esteu a tope!!
segiu axins!!!

Gràcies!!! [applaudit] Poca gent, sí. Potser a l'hivern hi puja menys gent... em va estranyar. Els locals van anar arribant a la tarda. Efectivament, hi havia el "team" de l'Escot i un bon nivell a l'aigua, especialment dels petits.

salvipardas dijo:
Port és un lloc sensacional. Ho té tot, vent de qualitat, paisatge, comoditat, serveis (restaurant, bar)... Només falta una mànega d'aigua dolça. L'hi hauríem de proposar a l'alcalde [big-laugh]

L'única pega és que costa d'arribar-hi, aquelles corbes no s'acaben mai!!! Però, ah!!!, quan arribes a dalt de tot i veus la panoràmica de Port, els escumalls del mar i les veles planejant de punta a punta, allò no té preu... no té preu...

a l'estiu hi ha les dutxes i la font de la platja, amb el que si vols netejar el material, simplement portant una garrafa buida ja n'hi ha prou, l'emplenes allà i neteges el material. (jo abans ho fèia)

tema corbes, suposo que pels que veniu de BCN se us fa pesat pq porteu força quilometres a l'esquena, però per mi que de casa a port tinc 25 minuts no s'em fa gens pesat, fins i tot més d'un dia que no fa vent, m'hi he arribat només per anar a fer petar la xerrada i veure el mar [loco]

Olé Salvi! Gran report! Transmets la inquietud dels primers moments... la veritat és que jo em veia tornant a casa sense mullar-me...però al final supersessió fins acabar rebentat! Els que no naveguem gaire, amb poca estona ja acabem fosos...
Si que es veien de meduses i si que hi havia algo d'onada però res a veure amb el mar de fons que hi ha hagut a Malgrat els ultims findes...
Ara toca baixar cap al delta! Que si ahir feia fresca, no m'imagino la rasca que devia fer avui o aquests dies que vénen....
Salutacions a l'Alex, Salvi, amolines i el noi de Tarragona que era un malalt també com tots!!

Ja tinc ganes, de navegar algun dia a Port de la Selva, ja... I a Leucate també! Quan torni a fer una mica més de bon temps i hi hagi bona previsió, hi pujaré.

waw quina envejja, segur que va ser una sesió memorable , com la majoria de port. jo ara estaba repasant el foro feia uns dies que no m'he pogut posar, (liat i aquest cap de setmana d'aniversaris, tant d'un familiarcom el de la meva filleta que ja ha fet una anyet (el dia 12).
Molt bon report com sempre , ja tinc ganes de veure el del diumenge, per morir-me una mica mes d'enveja [roto2gaydude.gif] [smilie=worship2.gif] [36.gif] [risas] [risas] [risas] [risas] [risas] [saludo] [saludo] [saludo]

Gran report. M'agrada com fas els reports salvi, perque ho fas amb pels i senyals

Eugeni dijo:
waw quina envejja, segur que va ser una sesió memorable , com la majoria de port. jo ara estaba repasant el foro feia uns dies que no m'he pogut posar, (liat i aquest cap de setmana d'aniversaris, tant d'un familiarcom el de la meva filleta que ja ha fet una anyet (el dia 12).
Molt bon report com sempre , ja tinc ganes de veure el del diumenge, per morir-me una mica mes d'enveja [roto2gaydude.gif] [smilie=worship2.gif] [36.gif] [risas] [risas] [risas] [risas] [risas] [saludo] [saludo] [saludo]

Moltes felicitats a tota la família i esperem veure-us un dia al complet compartint alguna sessió me-mo-ra-ble [windsurfing.gif]

Volver