pont 6-7-8 desembre

Home jo preferiria per el sur per que tinc casa per alli, pero si nomes entra al nord pues al nord.

Com ho veieu a dia d'avui? pot ser que si, pot ser que no. De moment el k sembla mes segur es dilluns a Port.

Aquest de Zaragoza ya sopla el cierzo?

Podria ser que entres per l'Ebre? Tinc ganes de tornar a Trabu i treurem l'espina del dia que vaig trencar la botavara.

super eole.
dissbte vam arriscar i vam anar a eolo, leucate amb una previsió mot contradictoria i no massa esperençadora. resulta que vam confiar en meteofrance i vamnavegar de 12 a 16:00 amb 5.3 i un vent molt i molt constant,un des millors dies allà.
ja penjare fotos!!!
[neng] [qpasaneng2]

xavicdq dijo:
super eole.
dissbte vam arriscar i vam anar a eolo, leucate amb una previsió mot contradictoria i no massa esperençadora. resulta que vam confiar en meteofrance i vamnavegar de 12 a 16:00 amb 5.3 i un vent molt i molt constant,un des millors dies allà.
ja penjare fotos!!!
[neng] [qpasaneng2]

Enhorabona, però, nois, anar de Cadaques a Eole amb previsió tampoc és arriscar tant, eh? ;-) que no són tants km... Imagina't el qui puja de Barcelona!

¿Serà possible navegar a Cadaqués o a Port aquests dies de Nadal...? Esperem que sí! Salutacions companys!
salvi

home la previ no era massa esperançadora. sino hi hauria gent catalana i no hi havia ningú. de cadaques a leucate es 1:30 minuts, no és que estigui massa aprop precisament però sempre val la pena navegar per allà.
esperem k hi hagi previ akests nadals demoment akesta setmana ens toca canya!
salut gent!!

xavicdq dijo:
home la previ no era massa esperançadora. sino hi hauria gent catalana i no hi havia ningú. de cadaques a leucate es 1:30 minuts, no és que estigui massa aprop precisament però sempre val la pena navegar per allà.
esperem k hi hagi previ akests nadals demoment akesta setmana ens toca canya!
salut gent!!
Xavi,
Com veig que ets de Cadaques, et faria res dirma amb quins vents i SPOT es navega a Cadaques.
Jo soc de un poplet a 20km de Barna, pero estiueixo als Campings de sant Pere i al ivern puixo molt a on iaxi vent i encara no he navegat mai a Cadaques, me agradaría i adeemes puc navegar cualsevol dia del any.
Gracies i Bon vent

Vinga per cuan una quedada CW per invair (pacificament esclar) Cadaques.

Volver