Ponent 30 març - Es Barcarès (Mallorca)

Fonso666

Totalwind Gurú
...buen día en Barcarès.
y yo haciendo fotos... [crybaby] me he hecho pupitarrr...

joan5.jpg

raul2.jpg

colau.jpg

asz2.jpg

asx.jpg

asdx.jpg

asdes.jpg

asde-1.jpg

asd.jpg

miqula2.jpg

aa.jpg

tito4.jpg

tito9.jpg

ojo! es canets..
totfus-2.jpg

totfus2.jpg

totfus10.jpg

totfus4.jpg

Que suerte tener un fotografo por el norte! [applaudit]
Que te paso? [ojos2]

Muy buenas fotos Fonso!! Al fin salgo en una foto!

Gràcies i recupera't aviat!

[windsurfing.gif] [windsurfing.gif]

Espero que no sea nada grave la pupitaaaarrr, Fonso; pero no hay mal que por bien no venga, muchos salen en las fotos y eso alegra a los que no solemos chupar camara.
Buenos botes el de la vela azul [victory.gif]
Recuperate pronto [smilie=12.gif]

P.D. ¿Indicasteis al kiter cual es su sitio ?

Hola Vicenç!

Som es de sa tercera foto! Amb sa Simmer groga!

Mos veim!!

Donç és una foto per enmarcar, Colau. A Can Pastilla va estar molt be però no tenim fotógraf [aiba]

Cuñao, el de la vela azul juraría que es Totfus.

me vaig fer mal en es genoll en es segon bordo, per colló....crec que tendré per una temporadeta, per colló! [smilie=taptap.gif]

lo d'en totfus i en ferreret, va ser un espectacle...ja heu vist es canets, no? que l'encalçaven... feien un renouer amb sa post a s'aigo.. [sorprendido] ..sa penya "normal" amb 5'7-5 mts i es dos punkys [punk.gif] a fer slalom amb 6'5 i 7 metros i canviant-se es gps....què ??? vareu arribar en es 30!!!???

aquí vos deix una altra foto d'es grupo de dematí...
sparrowstito.jpg

vaig fer moltes fotos, cap de bona .... [crybaby.gif] però si algú hi era que me digui sa vela i es mail per privat i miram a meam què se pot fer.... [sherlock.gif]

a meam si mos podem veure aviat!!

Fonso666 dijo:
me vaig fer mal en es genoll en es segon bordo, per colló....crec que tendré per una temporadeta, per colló!

Vaya putaden, espero que no sea nada serio y te recuperes pronto, el tema rodillas es jodio, te lo digo por experiencia. Pa otra vez intenta el forward con algo más de ola [meparto]

Fonso666 dijo:
me vaig fer mal en es genoll en es segon bordo, per colló....crec que tendré per una temporadeta, per colló! [smilie=taptap.gif]

lo d'en totfus i en ferreret, va ser un espectacle...ja heu vist es canets, no? que l'encalçaven... feien un renouer amb sa post a s'aigo.. [sorprendido] ..sa penya "normal" amb 5'7-5 mts i es dos punkys [punk.gif] a fer slalom amb 6'5 i 7 metros i canviant-se es gps....què ??? vareu arribar en es 30!!!???

vaig fer moltes fotos, cap de bona .... [crybaby.gif] però si algú hi era que me digui sa vela i es mail per privat i miram a meam què se pot fer.... [sherlock.gif]

a meam si mos podem veure aviat!!

Ostres Fonso, me sap un munt de greu que pinti malament. Ja t'has fet les radiografies? Esper que no sigui res.
Moltes gràcies per ses fotos! S'única que surt jo, hagués estat millor mirar desde la mar, per veure es careto de: "que hase un chico como yo, con una vela como esta". [egipto.gif]

Respecte els 30 nusos, ni Totfus ni jo vàrem esser capaç de superar-los, i pensam que amb el choppy és molt difícil, però enguany s'aconseguirà [punk.gif] . Però evidentment en Totfus me va superar: 29'06 nusos, i jo 28'91.

Demà pareix que bufarà per vela gran... ja veurem

Espectacular... Naturaleza muerta,viva,Windsurfer & Gos... de las mejores fotos de autor del Foro.
[smilie=worship2.gif]

Adjuntos

• totfus2[1].jpg
    totfus2[1].jpg
    84 KB · Visitas: 2.283
Espero que te recuperes lo antes posible, te queremos ver pronto en el agua [porreta] .
La fotos espectaculares....action action!!! especialmente la de totfus, realmente volando con el material de slalom, impresionante [wooooow.gif] [47.gif]
Muchas gracias por el reportaje, eres un crak!!!

he tio suerte con esa pata y espero verte pronto en el agua a poder ser por la parte de can pastilla,adeu campeon...... [platano2]

Muchas gracias Fonso por las fotos, espero que te recuperes lo antes posible, cuando te recuperes haremos un "camp" de trasluchar con seguridad.
Hasta pronto y animo.
Lo del gps, pues me lo puse 10 minutos, creo que por la mañana con las fuerzas intactas iba mas rápido, despues de casi 4 horas de navegar...estaba un poco hecho polvo, pero bueno la próxima vez sera...la verdad es que cada vez que saco el material de slalom para viento moderado disfruto.

Volver