nou al foro, dubte material segona mà

sergipoker

Usuario
Actualitzo 21.09: Ja tinc material, gràcies a tots!!!

Hola a tots,

Sóc un nou usuari i tinc una consulta relativa a compra de material de segona mà.

He estat tot l'estiu fent windsurf i ara arriba el moment de comprar el meu propi material per tal de poder continuar durant l'hivern.

Veig que hi ha força moviment al sub-foro de compra-venda, però voldría preguntar quina opció veieu més viable per a uns novatos com la meva dona i jo:

1. Anar comprant el material pas a pas a mida que apareguin coses interessants de preu al sub-foro
2. Comprar l'equip complert tot de cop. En aquesta opció us agrairía si em poguéssiu informar de botigues/escoles de vela per la Costa Brava. Entenc que en tencar la temporada, hi haurà força moviment aquestes properes setmanes.

El que vaig buscant és una taula de entre 155-180 litres (jo he estat navegant amb 150, i la meva dona amb 200 i la haurem de compartir. Ella pesa sobre 55k i jo uns 70) i la resta d'equipament (mastil, botavara, allargadors, veles entre 5 i 7 metres, ...) Respecte al pressupost, bé doncs no tinc ni idea dels preus i la meva butxaca tampoc està per a gaires despeses, així que com més barato millor.... :)

¿Algun consell?

Gràcies a tots!!!!

Bon dia Sergi, has trobat material ja? Jo tinc una jp xcite ride 150L per vendre, es una molt bona taula i molt bona per progressar despres d'haver fet ja un curset. Trovo que es una molt bona opció tant per tu com per a la teva dona. Es molt estable i surt al planeig amb molta facilitat. Disposo tambe d'una vela north sails 7m pero es nomes la tela per si t'intereses.

Salutacions company!

Jo crec que 150L és el volum ideal. Una més gran no et val la pena perque et quedarà petita de seguida. Jo tinc una 150L i m'ha servit per progressar des de no portar arnés fins ara que ja puc anar amb 90 litres.

perdón por tardar en contestar, no sabia que habiais comentado, soy nuevo por aqui y nose si te notifican de algun modo cuando alguien comenta un tema que estas siguiendo.
En fin, a lo que ibamos, la jp xcite 150 la vendo por 350 con opcion tambien a vender aparejo con vela north sails volcano 5.5, mastil gun sails 430 carbono y botavara gaastra (botavara tiene bastante uso pero va de fabula) por 480 todo el pack.
Se podria negociar.

pd: podria cambiar la tabla por aparejo completo de 6.2 a 6.5

Saludos! i Bon vent!

Volver