Màstil trabat

saturn

Usuario activo
Companys ,estic bén fotut.Fa cosa d'un mes vaig desmuntar la vela però el màstil no vaig poder fer-lo en dues peces.
Ara l'utilitze tot d'una i em dona ràbia perquè és com si l'haguera comprat sancer amb tot el llarg .
No sé si posant-lo a remulla unes hores o vet a saber.
Ni li trobe pinta de cedir ni un milímetre.Vaja ,més cabut que el meu nen quan vol la cosa.A veure si alguna ànima em pot fer albirar una solució.

pel foto hi ha molta informació, jo la que més faig servir és la vibració, minim 3 persones, 2 que agafin el mastil per la par de sota i un per l'altre banda, i aquet el te que moure amb molta força d'adalt a baix, funciona sempre, si vols també fica una mica de Coca Cola a les juntes, hi ha pel foro un que ho fa amb un cotxe però mai he tingut que fer-lo servir, també hi ha alguns que amb dues botavares i intentar-lo....

Ho intentarem com dius.Com últim recurs sempre queda la tracció d'un cotxe .
Fins aviat i a navegar.

Tambè pots provar amb la botavara, la coloques on toca y agafes el mástil per la banda estreta, començes a girar i la botavara fa palanca en terra per a que no gire la banda de baix. (Amb conte no trenques la botavara) funciona prou bé.

Sort

Aqui es va parlar bastant del tema,
http://totalwind.net/foro/viewtopic.php?f=4&t=65769&hilit=+mastil+coche+botavara
al tanto amb el sistema de estirar lligant.lo a un cotxe, por tenir perill... [fcp]

Volver