Hola a tothom m'agradaria saber si algu s'ha pensat o s'ha proposat de debó fer aquesta ruta!!!
es que l'atre dia vaig estar rumiant i si en ho pensem en 5 hores ja hem fet el viatge!!!
wenu es una proposta clar qeu es tindria que fer amb un vaixell d'apoyo i amb una mica de logitica però com a proposta crec que amb taula de formula i amb 9'8 metres es pto garantizar una bona regata!!!
ruta de la sal windsurfing!!això estaria be
He estat també pensant que la meteo juga un papaer decisiu jo ho plantejaria amb una tramontanada d'aquelles wapes!!!
perque qui no hoh a desitjat algun cop!!!
fer un bordo i no tenir que tornar perque ja has arribat on volies!!!
ja ta ho tenia que dir o explotava!!!
freeride dreams!!!
chao i no hos ho prengueu en broma ho dic de debo!!!
no se res dels costos ni les histories legals o qualsevol altre cosa que hi estigues involucrada però crec eu es possible!!
es que l'atre dia vaig estar rumiant i si en ho pensem en 5 hores ja hem fet el viatge!!!
wenu es una proposta clar qeu es tindria que fer amb un vaixell d'apoyo i amb una mica de logitica però com a proposta crec que amb taula de formula i amb 9'8 metres es pto garantizar una bona regata!!!
ruta de la sal windsurfing!!això estaria be
He estat també pensant que la meteo juga un papaer decisiu jo ho plantejaria amb una tramontanada d'aquelles wapes!!!
perque qui no hoh a desitjat algun cop!!!
fer un bordo i no tenir que tornar perque ja has arribat on volies!!!
ja ta ho tenia que dir o explotava!!!
freeride dreams!!!
chao i no hos ho prengueu en broma ho dic de debo!!!
no se res dels costos ni les histories legals o qualsevol altre cosa que hi estigues involucrada però crec eu es possible!!