Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Fonso666 dijo:oh!oh!! vaja Crack, Colau!! te puc pinxar un parell de fotos pes pedazo de vídeo que faré!??? oh déu meu es plano des de sa botavara....
moltes graàaacies!!! avui més, no??!!!
quin venstasso....ja se veu a ses fotos que anava amb un pal ficat al c....
tito, ¿això era abans o després des descans??? jejejejejej! vaja volada!!!
per cert, vàrem trobar un arnès petit que qualqú es va oblidar per allà!! el duc a sa furgo...
seeeeeuuuuuu
ferreret dijo:Molt bones fotos!!! Tito, t'han pillat amb molt bons moments entre trasluchada i bot.
Per cert, que peaaaaaso de forward
bernatp dijo:bones fotos
algu sap algo den David? com te es peu?
gracies
DAVICIÑO dijo:Hola, Gracias Bernat por interesarte por mi, bueno, no tengo ningún hueso roto y estoy escayolado por la parte de atrás hasta la rodilla, tengo para 3 semanas y luego veremos si hay algún ligamento roto. Este més no conteis conmigo para navegar, no por nada, simplemente es que con esto el pie no me cabe en la cincha, jajjaja. Bueno, un saludo y nos vemos pronto.
Gracias.
vaya put...da!!!
tres semanas pasan volando, recuperate y nos vemos en el agua.
un abrazo y animos
Fonso666 dijo:olé!! gra6!!! a meam si es pròxim dia vos feis uns bordos amb lo meu i feim un vídeo xulo de veres!!
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.