L'Almanarre 2009

alextxell

Totalwind Legend
Ara fa unes cuantes setmanes i aprofitat un pont de 4 dies vaig decidir d'anar a L'Almenarre, me n'havien parlat merabellas d'aquest puesto i a mes (actualment no ho se) es celebran competicions de la P.W.A o sigui que ho tenia tot aixins que vaig decidir d'anar a l'aventura.
Be l'Almanarre (concretament vaig anar a Giens, pero ja veureu en el mapa que esta al costat) es una petita bahia o mini peninsula (no se com dir-li) que hi ha a mig cami de Italia, unes 7 hores de cotxe. No es excesiu es mes o menys o a Almeria

Dibujo_1.JPG

ara una de mes a prop

Dibujo_2.JPG

es navega amb totes les direccions posibles de vent

vents.jpg

Jo la veritat es que vent en condicons nomes vaig agafar un dia, aixo si 18 nusos de termic i l'aigua plana com un llac, slalom pur amb velote de 8m amb cambers i 140ltrs de taula.
Tot i que vaig navegar tots els dies aquest va ser l'unic amb condicions (no hi han fotos de l'accio estabem els dos navegant je je).
Vem anar de camping, vem escollir el que tenia sortida directa a la platja, no se si a l'altre costat de la bahia n'hi ha algun altre que tambe tingui sortida.
El camping la veritat es que ......... bueno correcte per lo que son els campings françesos (res a veure amb els de la costa brava) ambient windsurfista aixo si (cap català per la zona, tot Françesos, Alemanys i Austriacs).
A les 23:00 silenci i tot deu a dormir cap problema amb els sorolls, el tema festa..... la veritat es que com vem anar a final de temporada (encara feia calor, tenen com un microclima) no hi havia gaire.

Coses a tindre en compte:

-Imprescindible una miqueta de Françes (si els hi parles en Catala pero acabat en "ue" mes o menys s'enteren. Tambe l'Angles els hi costa pero sempre hi ha algu que en sap.
-El menjar no es car, si fa no fa una mica mes car que aqui pero la calitat es mol millor.
-El beure es carissim es mes car que menjar, un consell si us ofereixen aigua demaneu una garrafete (o com s'escrigui) es aigua de la aixeta pero es bona. Si la demaneu mineral pagareu gust i ganes.
-Millor portar diners en efectiu, jo m'hi vaig trobar en un resturant que ficaba qe aceptaben visa i a l'hora de pagar resulta que no (tota la nit entenen-nos amb angles i quan li dic que a la porta posa que puc pagar amb visa em diu "que ne compren pas")

Si se m'acut algo mes ja ho posare, ara us deixo amb unes cuantes fotos que vem treure per alli.

El camping

IMG_1058.JPG

la sortida al mar, sembla mes complicada de lo que es, es fa per una rampa no hi ha platja just a devant.

IMG_1059.JPG

IMG_1060.JPG

vista cap a la dreta

IMG_1061.JPG

vista cap a la esquerra

IMG_1064.JPG

alguna panoramica

IMG_1077.JPG

algunes fotos de la platja a on s'anava a navegar. Es sortia desde el camping i o anaves navegant menys de 2 mins sense vent, o caminant per dintre de l'aigua arrossegant el material, paralel al caminet que es veia a les fotos d'avans . Es un puesto molt i molt segur.

IMG_1055.JPG

IMG_1057.JPG

IMG_1052.JPG

I ara com que no tinc fotos navegant donçs us deixo unes cuantes en plan postal

IMG_1014.JPG

IMG_1015.JPG

IMG_1016.JPG

IMG_1019.JPG

IMG_1021.JPG

IMG_1025.JPG

Bueno nois/ies fins a la propera
IMG_1074.JPG

Si, la dona tots el dies ideal per ella l'aigua planeta planeta i una briseta per moures.
Jo be nomes un dia amb 18 nusos i 0 xopy, cuidado no sempre funciona aixins, penseu que quan entra mistral s'aixeca una considerable onada.

Es un spot per anar mes dies, 4 van ser molt justets. hi ha moltes platjes per navegar, ja tinc ganes de tornar.

Volver