Garbinada a Cadaqués dies 19 i 20 d'abril!!

xavicdq

Totalwind Supergurú
eeeei em sap greu no tinc temps x penjar alguna fotillo.....
dos dies boníssims a Cadaqués molt bon ambient! jo encara amb la recuperació d'escafoides... pero crec k pel pont de maig a l'aigua!!
salut
links:
http://cadaqueswindsurf.blogspot.com/2008/04/un-dia-ms-casa.html

http://cadaqueswindsurf.blogspot.com/2008/04/i-una-altre.html

Buaaaaaahhhhh Tiiiiiuu!!! quiiiines KNDTS!!!! Es podia haver fet una trobada històrica a Cadaqués... S'ha de fer, eh?

Poso una foto aquí, va! La resta, al blog de XAVICDQ!!!! Yuuuuhuuuuu :mrgreen:

2.jpg

salvipardas dijo:
Buaaaaaahhhhh Tiiiiiuu!!! quiiiines KNDTS!!!! Es podia haver fet una trobada històrica a Cadaqués... S'ha de fer, eh?

2.jpg

Estaria molt be fer a cadaques la trobada.

molt bones condicions [heavy] felicitats per les fotos.

per cert, com va poder aixecar el kite si no hi ha prou espai per posar els fils a la platja? espero que el meu cunyat no vegi el report, pq si no ja em vindrà a tocar els collons amb la seva cometa a cadaqués i això ja seria l'últim, em el que em va emprenyar quan va començar a treure el kite a Port de la Selva... [rambo]

jejejeje
! merci salvi akesta es una molt bona foto sembla una postal!!
la veritat es k el garbi aki es una passada es brutal. n'hi van haver dos que van venir de bcn expressament x navegar 2 hores i baixar un altre cop..!!
lo del kite ho va fer al ros i des de l'aigua....diu k va ser fàcil!!
es teu cunyat surt des de port?? segur k el tinc vist!!
ara posare alguna foto!!

Enrike dijo:
salvipardas dijo:

2.jpg

Estaria molt be fer a cadaques la trobada.

Per mi cap problema anar a Cadaques a navegar!!!perdona,yo como digais,o subimos o bajamos,donde querais,Salvi igual podria decidir un spot y cuando haga viento de esas fechas todosa para alla,por lo que dice Jordi,estaria muy bien Cada,yaa que despues se van las familis a Figueres a ponernos verdes,jejeje,donde digais!!!Salvi,te pongo en un apuro,decide el spot!!!!jejeje. [saludo]

Jeje És que hauríem de fer com el CCF, en lloc de proves mòbils, doncs quedades mòbils... nosaltres tenim marge de maniobra, no? Que hi ha condicions tal dia a tal lloc?, TOTS cap ALLAÀÀÀ. És més, no hauríem de fer "una" quedada, sinó Tantes com poguem!!! [heavy] O no? 😁

salvipardas dijo:
Jeje És que hauríem de fer com el CCF, en lloc de proves mòbils, doncs quedades mòbils... nosaltres tenim marge de maniobra, no? Que hi ha condicions tal dia a tal lloc?, TOTS cap ALLAÀÀÀ. És més, no hauríem de fer "una" quedada, sinó Tantes com poguem!!! [heavy] O no? 😁

Quanta rao tens Salvi!!!!!que algu truca o envia un missatge dient que n'hi ha previ en tal spot amb tants nussos,doncs tots cap alla
[mepiro] [mepiro] aixo si es tendrien que enviar uns quants missatges es l'unic,o si no veure la previ com esta en els spots que es decideixen i nomes enviar un missatge a una persona (amb el movil), [pc] i que cadascu avisi a una persona i anem tots els que volguem al mateix lloc no????? :idea: :idea: :idea: :idea: Em sembla que soc l'unic que no te internet a casa llavors suposo que seria l'unic que s'hauria d'avisar amb el movil,la resta per e-mail no???? [bonk] [bonk] [loco] [sorprendido] [loco] [heavy] [heavy] [big-laugh] [sing] [sing]

JP 120lx-cite,C2 115l,Neil Pryde 4.2 Hot Sails 4.0 Tribord 5.7;7.2 Gastra 3.4;4.8

Vent actual:

tt_imagen.php

Cadaquez: donde se navega con tramontana? Se puede aparcar ahora en algún sitio o está lleno de turistas?
xaviqdc me puedes ayudar?
gracias

Volver