Garbi i mes garbi....

not

Totalwind Legend
Per dema i dissabte sembla que garbi! Portem 2 setmanes navegant casi a diari amb 5.2... [platano]

Brutal!! Ahir per 4.5 i avui per 4.5 altre cop. A veure els dies que venen.

[saludo]

Avui amb 5 fortet una estona i amb bona onada, despres semblava que baixava i he montat el cait, pero res de baixar. Avui doble figura jejejeje wind + cait.

i una altre gran anvegada ahir, i avui ja tenim 18 nussets i nomes son les 10 [platano] [platano] [platano]

Dimarts i dimecres vaig estar a la Pilona. Dimecres va ser brutal, amb 4.5 super be i superconstant!! [heavy] Li haureu de canviar el nom al poble: Mauilgrat!!

Ser dijo:
Jo espero que entri una miqueta a bdn per poguer-me estrenar be amb l'eslalom [bonk]

Per aquí veig un que s'està fent amb un arsenal de material que ni la Armada Británica....

[ojos] [ojos] [ojos] [ojos]
Navegar navegar navegar navegar
[roto2gay.gif] [roto2gay.gif] [roto2gaydude.gif] [roto2gaydude.gif] [smilie=gayfight.gif] [smilie=gayfight.gif]

A St. Pere entra NE?
No és més N-NW?

normalment ala zona del suntower entra molt be el gregal i el garbi! en som uns quants del foro per alla, jo mi encloc

nosaltres som un grup pero que estem a sagaró!. Avui hem fet fail, hem nat a platja daro i res impossible navegar, feia tramuntana i es tenia que nar molt en dins, en fi, un altre dia sera!

doncs ara esta be! fins al maig/principi de juny, es posible aparcar ens els carrers de segona linea de mar.

alejandrokanj dijo:
nosaltres som un grup pero que estem a sagaró!. Avui hem fet fail, hem nat a platja daro i res impossible navegar, feia tramuntana i es tenia que nar molt en dins, en fi, un altre dia sera!

la tramuntana nomes entra be a primera hora del mati i a ultima hora de la tarda, i durant el dia fa el tonto, pases de no mouret a anar pasadisim, pero normalment entrem amb litres (90-116l) de taula, i veles de 5.3-5.7 i quan entres a dins, es questio de cenyir tot el que es pot, ja que a la tornada es bastant incert si arribes amb o snse velocitat.

nosaltres sempre estem al suntower, i ara ens movem bastant, anem a leucate/stpere/st antoni

Volver