Garbí del guapo. Dimecres 3 juny '09

salvi

Totalwind Hero
Una sessió bestial de 16 a 17 h, after work, sense dinar ni res. Estic literalment trencat, però en un núvol de felicitat...

Ja us ho imagineu, Barcelona en el seu millor moment, el mar ple d'escumalls blancs i una garbinada monumental. 16 a 18 nusos, ratxes de 20-21.

He estrenat la c2 freewave 100 litres i una Loft Lip Wave 5.7. Molt bones sensacions.

http://c2sailboards.wordpress.com/category/board-56-freewave-100/

La taula té les virtuts que caracteritzen la marca, és a dir, totes. De seguida et fas la taula teva, gira molt bé i de manera molt noble, reacciona a la més mínima insinuació, com si la governessis amb el pensament. És increïblement accessible, fàcil, molt fàcil, la paraula és "amable", tracta molt bé el navegant, però al mateix temps la sents viva i excitant. Salta de meravella i no has de patir pels spin outs. Els dos spin outs, evitables, s'han resolt sols, sense aparent intervenció del navegant. M'he sentit en tot moment molt a gust i amb una gran sensació de control quan anava de pressa. M'ha recordat força la c2 freeride 115 però aquesta freewave és una joguina molt més divertida i entremeliada.

Per cert, ens hem creuat a l'aigua el Camilo Cuyàs (c2) i jo i m'ha agradat molt poder expressar-li el meu entusiasme amb un rotund "PERFECTE!!!"

He navegat també amb l'Enrike i ens hem intercanviat el material, però ja estàvem molt fets pols. La veritat és que l'Enrike també té un material sensacional, més orientat a slàlom i més tècnic que el meu. He quedat enlluernat, tot i que considero que la meva c2 freeride (també de 115 l.) trabuja de manera més fàcil ;-)

En conclusió. Un Gran Dia!!!

M'ha agradat veure't amb la taula nova i estic content que n'estiguis satisfet!!!!!!

He marxat ràpid, perquè tenia a la meva xicota navegant sola i encara és "beginner"....

Gran dia! Sí senyor!!!!!

No creguis, no és tan grossa, 7.3m

A Kastas a partir de les 17:30 amb 90ltrs i 5.8. Al principi estaba molt justet i aixo m'obligat a anar molt al llarg per poder planejar i a la tornada no podia cenyir molt (aleta de 24cm).
Pero senyors despres ha pujat a 18-21 nussos quina pasada, la sailboards tarifa a diferencia de la c2 d'en Salvi es una taula molt nerviosa i obliga al navegant a estar pendent en tot moment (no crec que sigui una taula per beginners) pero a mi m'agrada. Pasar el xopy es una invitació a fer-la saltar pero l'aterratge ha se de ser perfecte per no perdre el planeig o fer spin out, al jibe s'ha d'entrar a tota castanya i trepijant al punt correcte si no tambe es perd el planeig, pero si estas al tanto i ho fas b el jibe es terriblement rapid.
A mes tambe he pogur surfejar alguna onadeta i tot i no ser una taula de progrma wave se n'ha sortit correctament (tambe s'ha de tindre en conte que jo no soc un wave man).
En fin un molt bon dia 3 horetes sense parar a descansar.
Esperem que dema torni a entrar.

Jornada apoteósica en Barcelona, efectivamente rachas de más de 20 nudos, la racha máxima registrada por el anemómetro de la base ha sido de 27nudos!!! [ojos2]

Yo he navegado con 115L y vela 6.1 me sobraba algo de vela y bastante tabla, pero es el material más pequeño que tengo en la base, había gente más pesada que yo navegando con tablas de 95L.

Certifico lo dicho por Salvi con respecto a su nueva C2 100L, se la he pedido un momento pensando que era la C2 115L y cuando me he subido me digo … pero que bien va esta tabla, es muy fácil controlarla, no se descontrola con el choppy, la leche!!!, miro para abajo y veo que es la 100L. :oops:

Solo he hecho dos bordos con ella por que era al final de la sesión y estaba destrozado, y también cuando me he dado cuenta que era la tabla recién estrenada de Salvi no he querido arriesgarme a darle un golpe. Aun así la tabla me ha dado buenas sensaciones, y al trasluchar aunque me he caído por falta de practica la verdad que la tabla giraba de maravilla, mejor que mi F2 115L

A Camilo también le he visto por la Base, he intentado acercarme pero estaba algo lejos y no me ha dado tiempo, que suerte que tienes Camilo de que tu novia también navegue.

Lo de la mini travesía si esta tan fuerte como hoy no si si me voy a atrever a ponereme al largo :oops:

Ok, però... no pots comparar les dues taules, Enrike. Una és programa freewave, 100 l., i la teva F2 és més orientada a slàlom, 115, una popa molt voluminosa... Va de fàbula!!! He flipat. Molt enganxada a l'aigua, un prodigi d'estabilitat i, amb la Neil Pryde, waw!!!, allò era per matar-se [aiba] La traslutxada requereix, això sí, clavar molt i molt bé el canto, treball de cames i precisió si no vols perdre el planeig. És una pura raça, m'ha agradat molt.

Interessants les observacions de l'Àlex. Coincideixo plenament. La ST exigeix estar a l'altura! Però si tens feeling amb la ST, bufff, tremenda.

Gran dia [heavy]

salvipardas dijo:
Jo anava amb 5.7, Enrike. No tenies vela més petita?

En la base no, pero en casa tengo una 5.6 algo antigua que la voy a llevar a la base, el problema es que ya no me cabe más material en la varada.

que suerte teneis de poder navegar por la tarde... después del trabajo!!!
oye y me están dando unas ganas de tener una c2 de esas....

bon dia,
Sergio.

Volver