finde 28/29 junio

Ser

Totawind Maniac
Te bona pinta st cyprien dissabte i diumenge st pere-pals
Algu s'apuntaria a fer nit alla? yo podria anar amb tenda de campanya[ojos] [ojos]

Ser, pujare dema a frança i diumenge "renverse" amb la tramuntana, si encara hi han onades pot ser molt guay.
Aixo si no tinc mes espai a la furgo sorry...

St cyprien 2h fort amb 4,2 i despres es va posar una mica tonto per 4,7 ratxejat. Ara mateix (20h20) continuan navegant amb 4.7 que finalment s'ha posat de SW per 4,7 (side). Dema tramuntana!

aqui una mica de tot, alguns tambe amb 4.7 i altres amb 5.3, jo he trencat mastil i per la tards0a no he pogut rasca res de res, demà si puc a les 8:30 estic al aigua per aprofitar la tramu que la dona trebala i al migdia estic a Barna

Jo he estat tb a st pere al mati amb 5.4 i quan ha començat a sortir la gent amb 4 i picos jo he retirat que ja no aguantava la meva...

A quina zona aneu vosaltres?

Aps no li sabia aquell camping alla. Jo a prop, a la Gola i abans al Riuet.

Avui a la Gola no hi javia vist mai tanta gent, pensava que algun del foro estaria per alla jejeje

Si, jo vaig ser a La Gola també…!!! (Casco groc)
2,5 h. amb 86l. i 5m i desprès 1 h. Amb 104 i 6.1, crec que quant mes cap a Roses, mes i millor va ser el vent, segurament la platja de la rubina agüés estat millor encara, es un espot que abans era bastant popular i ara no se’n parla gaire.

Vaig conèixer en Xavibal, [saludo] i era a petar de gent...

Per cert, vaig aparcar al costat del propietari del terreny, tenen previst de aquí poc (1 mes...) fer pàrquing de pagament, es veu que fa anys que tenen el terreny, que tothom pensa que es públic, però per problemes de permisos no han pogut fer el que tenen previst...

Ja em fixare amb lo del casc el proxim dia! ;)

El parquing que dius, vols dir a la Gola del Fluvià, on hi ha el xiriguito de l 'escola de vela, la zona de terra que hi ha al final??

Si si, tota la zona, camins de terra on érem tots aparcats, i els canals on hi ha previst fer un port, son propietat privada, o aixó es el que em va semblar entendre, per el que van dir…

Buffff, això farà molt mal.... ens veurem perjudicats tots, i els del xiriguito també...

Tot i que entenc que si es de propietat privada tenen tot el dret.

Al final hice sant pere en el tropic de pm y hoy muy buena sesion en bdn con 5,2 y rampitas [platano] [platano]
Que ganas tenia de navegar bien [punk.gif] [punk.gif]
Que envidia matt estuvo guapo en PdB?

Saint cyprien / pont des basses muy bien al principio con 4.2 fuerte. Luego a media tarde se puso tonto, rolon y rachaeado, para 4.7. Pero una buena sesion en general.
De olas poca cosa, al principio prometia pero al bajar el viento se quedo en menos de lo esperado.

jo punxada de les bones diumenge mati a riumar.... [muro]. pd: no tingueu nens petits.... compreulos grans i windsurfiste s a poguer ser.

Jonhy ja fa temps que hi ha un projecte suposo que com no els deixen fer-ho farán parquing. en diuen http://es.illadelfluvia.com

N'estan en el seu dret ? no ho se penso que hi ha lleis sobre les lleres dels rius... pero el que segur que si poden fer es tancar el pas.

2.jpg

Dema llevant?

Bueno, de fet els canals ja hi son com a la foto desde fa temps no...? Lo unic que hi falta son els arbres, i les barreres...
El propietari deia algo sobre que eren els del camping Almata, que ja tenen algo semblant, qui estaban posant trabes i utilizant influencies per impedir-los acabar el projecte.
Llogicament, cadascú sap lo seu, i mira de defensar els seus interessos...
També deia que es plantejaven posar tarifes de parking especials, de tot rl dia, temporada, etc...
Sino es pot anar i aparcar al parquing que hi ha a la zona de kite, entre el camping la gaviota i el fluviá, al final drl tot del parquing ja no es xona de kite, i caminant una mica estás casi a la gola mateix, també per arrivar al mar desde la gola de vegades cal caminar...

Entre la gola y la zona de kite es reserva natural o como se llame, pero zona protegida digamos.

Ya, sí, a mi haciendo kite me vino un par de veces el "guarda" dels Aiguamolls diciendo que eso era ya el parque, y que tenía que usar la zona de kite, ( de pago...) pero entonces, la gola también debe estar dentro del parque, a no ser que les permitan por estar el camping alli....
Vamos, que tenemos la zona de kite que si se puede, despues 400m. que no, porque es parque protegido, después un trozo que sí, por que está el Almata, o por desembocar el rio...
Pffff.... Como siempre, una kk.
No sé si con los windsurf se meten tanto, pero imagino que si...
También hay una playa en medio del parque, no recuerdo el nombre, antes de llegar al camping Laguna, que es casi desierta, decian que era nudista, no se si allí se podría, pero supongo que tampoco. Cada vez mas dificil joer...! [muro]

Volver