Em presento

Bukatron

Usuario
Bones a tots!
ja fa uns anys que vaig començar amb el wind, i fins aquest any sempre havia anat de lloguer o classes, tot i que tenia material. Em feia cosa sortir "sol", sense saber al 100% com muntar l'equip i sense estar segur que sabria com tornar a la platja [meparto] Aquest estiu m'he posat les piles i ja he sortir força dies a Port de la Selva... Planejadetes amb peus als straps, beachstart... Encara em falta aprender a virar sense caure quan hi ha onades i a fer el waterstart...

Ara estic començant a mirar per quins llocs puc anar a practicar, si pot ser aprop de casa (Baix Llobregat), tot i que amb el cotxe no em faria res haver de pujar cap al nord o baixar fins al Delta. Sabeu si hi ha algun grupet que s'organitzi una mica per anar revisant previsions, fer quedades, etc? Potser es podria muntar un grup de Telegram o algo així...

Al Prat naveguen els del club de vela municipal i anem molts quan bufa llevan i gregal i hi han onades o amb garbí sense onades. A Gavá hi ha un club nou que es diu Flow watersports i hi els de MAgic Wave també tenen alguna cosa. A Castelldefels bàsicament el Náutic, però també al Marítim.

A Telegram hi ha un grup amb >170 membres on es comenta tota la actualitat, on anar a navegar etc... que ha arribat a sustituir bastant a aquest foro.

Jo aquest hivern em penso posar les piles amb el wind! He anat unes poques vegades a leucate i a port en els ultims anys, va sent hora de moures!

Que es aixo del telegram?

Si algu te previst pujar x leucate algun dia davui fins el 9 ens podem veure x alla!

El telegram es una aplicacio com el watsup però permet grups mes grans. Alla tenim un grup i ara som 172. Es comenta on anar a navegar etc...

silent dijo:
Al Prat naveguen els del club de vela municipal i anem molts quan bufa llevan i gregal i hi han onades o amb garbí sense onades. A Gavá hi ha un club nou que es diu Flow watersports i hi els de MAgic Wave també tenen alguna cosa. A Castelldefels bàsicament el Náutic, però també al Marítim.

A Telegram hi ha un grup amb >170 membres on es comenta tota la actualitat, on anar a navegar etc... que ha arribat a sustituir bastant a aquest foro.

Doncs aquest finde intentaré passar pel CV del Prat, a veure que es cou... Miraré de seguir les previsions, però normalment sembla que per aquí al Baix llobregat, poca cosa...

El pendol hi ha una petita escola, no crec que tingui material per llogar una mica gran, Nalu .... , i el Bunker es per deixar material

fersan dijo:
El pendol hi ha una petita escola, no crec que tingui material per llogar una mica gran, Nalu .... , i el Bunker es per deixar material

Al CNautic Castelldefesl hi ha escola i lloguer: es diu Garbí (com no, el vent més habitual, això si, a primavera i estiu).

Lluis_CB dijo:
silent, sou un grup de la zona del prat, o catalunya en general? si es general o zona costa brava m'interessa!

De tota Catalunys. Si em pases privat el teu contacte de Telegram per privat t'afageixo al grup.

Volver