Divendres 6 juny. Estrenant la C2

salvi

Totalwind Hero
Un d'aquells dies en què tot encaixa a la perfecció.

El dia anterior va ploure molt a Barcelona (i feia molta falta), però aquest divendres es desperta amb el cel clar i una previsió anunciada des de fa dos dies de garbí... A la feina, ja m'he tret de sobre el més important, surto aviat, tinc tot el dia lliure i... una taula nova per estrenar que m'està esperant.

Em sento il.lusionat i inquiet... com quan quedes amb una noia que t'agrada molt... El que no m'esperava és que ja en la primera cita caigués rendit als seus encants i ens enredéssim en un joc d'amor apassionat. Hi ha hagut feeling! Tres hores de navegació intensa fins a la completa extenuació.

Us estic parlant d'una taula de freeride pur ultrarígida, ultracompacta i ultralleugera, una taula d'altíssimes prestacions gràcies a un shape que demostra un sorprenent equilibri entre facilitat d'ús i pretacions.

Des del primer contacte a l'aigua, les sensacions no poden ser millors, la taula no oposa cap resistència i és com si ens coneguéssim de tota la vida, tot encaixa, tot flueix en un dia perfecte. Agafo el planeig a l'instant i em sento molt còmode i confiat. La taula té un comportament amable, cordialíssim, però només que li donis una mica de canya, es transforma en un projectil nuclear, volant per sobre l'aigua amb la determinació i velocitat d'una taula d'slalom, amb una estabilitat de rumb increïble i amb un esforç mínim per part del tripulant.

La C2sailboards Free 115 Pro no només sobresurt entre la majoria de taules per les seves prestacions pures sinó per saber-les combinar prodigiosament amb una comoditat de navegació i accessibilitat sorprenents.

Li he muntat una Ezzy Wave de 6,5 en condicions de vent típiques a Barcelona: garbí constant de 14-16 nusos i chopy moderat. La polivalència de la taula admet veles orientades a la maniobra (com aquesta Ezzy) i veles amb un parell de càmbers per portar aquesta plataforma al límit de le seves possibilitats en speed.

He pogut sense esforç i amb una vela wave avançar un catamarà que us asseguro que anava que se les pelava. Navegar a una velocitat de 40 km/h (mesurat amb GPS) amb la C2 Free 115 està perfectament a l'abast de qualsevol windsurfista.

Us deixo amb unes fotos que no necessiten més explicació. Si em trobeu a la platja, no dubteu a demanar-me la taula. Us deixarà enlluernats!

Pel que fa a les característiques tècniques i detalls de construcció, el mateix Camilo us podrà informar: http://www.c2sailboards.com

(Pronto versión en castellano)

Adjuntos

• 001.JPG
    001.JPG
    54,4 KB · Visitas: 1.293
  • 0003.JPG
    0003.JPG
    24,9 KB · Visitas: 1.289
  • 0005.JPG
    0005.JPG
    53,2 KB · Visitas: 1.287
  • 0006.JPG