Dissabte 19 juliol (No fotos)

salvi

Totalwind Hero

Més de 100 windsurfistes van passar per la Base.

18-23 nusos. Per vela de 5 i 5.5. Taula ideal: 90 litres.

Es van acabar les claus de les taquilles, overbooking, a rebentar!

A la sorra, taules i veles s'amuntegaven com si es tractés d'una prova de la PWA!!!

A l'aigua... s'havia d'agafar número!

Moltíssima calor... la platja, a petar de banyistes... Algunes meduses xungues...

Garbinada bèstia de ple estiu... Vaig aparcar al pàrquing públic que hi ha a prop de la Base... Vull dir que és possible venir amb el material i navegar a Barcelona fins i tot ara a l'estiu... Animeu-vos, que aquí bufa mooooooooolt!!!!!

salvipardas dijo:

Més de 100 windsurfistes van passar per la Base.

18-23 nusos. Per vela de 5 i 5.5. Taula ideal: 90 litres.

Es van acabar les claus de les taquilles, overbooking, a rebentar!

A la sorra, taules i veles s'amuntegaven com si es tractés d'una prova de la PWA!!!

A l'aigua... s'havia d'agafar número!

Moltíssima calor... la platja, a petar de banyistes... Algunes meduses xungues...

Garbinada bèstia de ple estiu... Vaig aparcar al pàrquing públic que hi ha a prop de la Base... Vull dir que és possible venir amb el material i navegar a Barcelona fins i tot ara a l'estiu... Animeu-vos, que aquí bufa mooooooooolt!!!!!

Felicitats salvi,jo nomes vaig sortir amb l'Enrique divendres i no va estar malament,em va faltar una mica mes de vent i mes vela,varem sortir a les 17 hrs mes o menys,per cert!!! l'Enrique va tastar la JP i s'ho va pasar d'allo mes be,es va ficar als foot's i va planejar al menys una estoneta,jo encara tinc que aprimar-me'n una mica,jejeje,be va ser un dia de passeig,per cert,les meduses que em fan respecte aquest any son les blaves,son grosses i tenen una pinta de tenir ganes de picar...jo ja les he vist blaves,marrons i negres i molt rares a Trabu,semblen no se com dir-ho,la propera vegada hi fare alguna fotillo de les mal parides aquestes!!!!!

Volver