Dilluns.. començem a rebre el garbi..

not

Totalwind Legend
Avui ha entrat a malgrat , tambe a cabrera mes aponentat pero...
El tema es que marcava de 9 a 13 , algun 14.. per tant máaaaquina formula i vela grossa.

He apres dues coses

1 La formula corre moooolt [roto2gay.gif]
2 La formula no frenaaaaaaa, una mica mes i aparco al club el material sense ni baixar-me.

Era un dia rarot , els kites no sel's hi aixecava perque les ratxes duraven poc, també hagues pogut anar amb 120 y 8.5 pero no se no se... com no hi teniem chopy he preferit treure el ferry.

Ep dema i dimecres meeees!

Que als kiters no se'ls hi aixequi no em preocupa massa... [risas]

Sembla que a Bcn tb ha entrat una mica... per a fórmula, jeje.

Aviam dimecreeeeeeesssssss [platano]

A Barna a entrar perfecte per vela de 7 - 7.5m [applaudit] (mitjanes de 12 a 14 nussos)

Jo anava amb 7.5m i en algun moment he anat passat

El vent s' ha mantenit quasi 3 hores!!!!!

Vuiiiii messssssssssss

lo he visto en el busca badalona 17 nudos de maxima!

En malgrat algun momento se podria haber planeado con 7-8 metros pero vaya hubiese sido

un flotar el 99%... con 11 metros a fondo!!! [applaudit]

Ademas hoy hacia un poco de frio... con la fromula no me mojo... [meparto]

A Castelldefels no hem pasat de 10 nussos, pero jo treballaba o sigui que m'es ben igual.

no t'anirá malament descansar una mica.... [risas]

grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr que sapigues que encara avui estic cansat, he anat a corre i m'ha costat un ou arribar als 10kms. I despres nedant tambe m'ha costat arribar als 60mins.. Aixo si avui dormire com un bebe.

Enrike dijo:
A Barna a entrar perfecte per vela de 7 - 7.5m [applaudit] (mitjanes de 12 a 14 nussos)

Jo anava amb 7.5m i en algun moment he anat passat

El vent s' ha mantenit quasi 3 hores!!!!!

Vuiiiii messssssssssss

14 nudos hoy en Barcelona!! Esta me la he perdido....si es que no me puedo relajar un momento. Pero no había previ,verdad?? De donde ha salido el garbí? buff y yo en casa sin enterarme... [bonk] [bonk]

La verdad que el domingo no habia previ, pero ahora como bien dicen por el foro podria ser que incluso entrara algo de gabi suave hoy y mañana miercoles

Volver