rikywave
Totalwind Gurú
Bones,el dijous vaig estar a Trabu com es el meu costumvaig fer algunes fotos del spot i del material,l'unic es que les del material s'en van esborrar i no se per que????? .Doncs be,vaig arribar a les 9:15 mes o menys,entraba un mestralet de 8-9 nussos,i vaig decidir montar la JP X-cite FWS de 120l amb vela de 5.7,ja que la de 7.2 la vaig deixar a casa pensant que pujaria fins els 18-20 nussos; quin error!!!!!,es va mantenir en uns 15 nussos fins que em vaig anar alla a les 15 hrs.Us deixare les fotos promeses i veureu quina tranquilitat!!!!tot sol per a mi!!!! i ho vaig aprofitar lo mijor que vaig poguer,be lo que em va deixar el vent es clar!!!!,dia tranquilet amb uns quants bordos,traslutxades (que amb aquesta taula es molt facil,entra sola al primer revolt i a mes ho fa bastant rapid)unes quantes virades i a plegar...
Doncs be aixo es tot,aquest divendres que be dia 16 si n'hi ha previ baixare a lo mijor amb l'€nrique,si no probare per Leucate aveure com va aquest pepino!!!! fins llavors una abraçada i a veure si fem una trobada com deu mana!!!!!que ja en tinc ganes!!!!!!
Doncs be aixo es tot,aquest divendres que be dia 16 si n'hi ha previ baixare a lo mijor amb l'€nrique,si no probare per Leucate aveure com va aquest pepino!!!! fins llavors una abraçada i a veure si fem una trobada com deu mana!!!!!que ja en tinc ganes!!!!!!