Dijous 8/5

rikywave

Totalwind Gurú
Bones,el dijous vaig estar a Trabu com es el meu costumvaig fer algunes fotos del spot i del material,l'unic es que les del material s'en van esborrar i no se per que????? [sorprendido] [sorprendido] [sorprendido] .Doncs be,vaig arribar a les 9:15 mes o menys,entraba un mestralet de 8-9 nussos,i vaig decidir montar la JP X-cite FWS de 120l amb vela de 5.7,ja que la de 7.2 la vaig deixar a casa pensant que pujaria fins els 18-20 nussos; [aiba] [aiba] [aiba] quin error!!!!!,es va mantenir en uns 15 nussos fins que em vaig anar alla a les 15 hrs.Us deixare les fotos promeses i veureu quina tranquilitat!!!!tot sol per a mi!!!! [ojos2] [ojos2] [ojos2] [ojos2] [heavy] i ho vaig aprofitar lo mijor que vaig poguer,be lo que em va deixar el vent es clar!!!!,dia tranquilet amb uns quants bordos,traslutxades (que amb aquesta taula es molt facil,entra sola al primer revolt i a mes ho fa bastant rapid)unes quantes virades i a plegar...
PIC_0020.JPG

PIC_0016.JPG

PIC_0017.JPG

PIC_0018.JPG

PIC_0019.JPG

Doncs be aixo es tot,aquest divendres que be dia 16 si n'hi ha previ baixare a lo mijor amb l'€nrique,si no probare per Leucate aveure com va aquest pepino!!!! [bonk] [heavy] [heavy] fins llavors una abraçada i a veure si fem una trobada com deu mana!!!!!que ja en tinc ganes!!!!!!

JP 120lx-cite,C2 115l,Neil Pryde 4.2,Hot Sails Spider 4.0,Tribord 5.7;7.2,Gastra 3.4;4.8

Delta de l'Ebre
windgraph_small.pl

carli dijo:
te enviat mp, per apuntarme el divendre 16 al trabu.
T'he contestat al privat,parlare amb el Salvi per fer una trobada o a Trabu o l'Eole o Le Goulet,(Leucate)pero encara em de fer mes trobades d'aquelles com es va fer l'any pasat a Leucate,jo no vaig poguer anar-hi,feina,pero no peteixis,t'avisare si vaig tant divendres com cap de setmana,alla es mijor no estar sol,mai ho estas pero.... [heavy] [heavy] [heavy] un cop has navegat un parell de bordos entendras per que ho dic,fins aviat!!!! [heavy] [bonk].Per cert quan quedem ja et dire pero porta vela gran i mitjana no crec que bufi per quatres,lo normal es de 7.5 cap a baix,podem trobar un dia de 5 o 4.5 pero ja hauriem vist que es formaba una de grosa i t'avisaria aixi que tranquil,jo tambe tinc el mono de sortir alla un altre cop,es navega molt be!!!

Delta de l'Ebre
windgraph_small.pl

Hola hola!!!

Si m'ho munto bé, el 16 puc tenir el dia lliure... però vaig bastant de cul (bàsicament feina i estudis) i fins a mitjans de juliol no tindré més via lliure pel tema windsurf. De tota manera seria millor que qualsevol tema relacionat amb quedar i trobar-nos el parléssim al fòrum públic... així és més fàcil organitzar-nos, no?

Fins aviat... [saludo]

salvipardas dijo:
Hola hola!!!

Si m'ho munto bé, el 16 puc tenir el dia lliure... però vaig bastant de cul (bàsicament feina i estudis) i fins a mitjans de juliol no tindré més via lliure pel tema windsurf. De tota manera seria millor que qualsevol tema relacionat amb quedar i trobar-nos el parléssim al fòrum públic... així és més fàcil organitzar-nos, no?

Fins aviat... [saludo]
Per fi!!!Salvi!!!, [ojos2] [ojos2] [ojos2] [heavy] tens rao amb aixo de fer-ho public,pero em sembla que es visibles per a tots no???si no inmediatament posso una trobada que amb una mica de sort n'hi haura vent per tots,pero has de venir tu tambe i molts que faltarien per feina,estudis o compromissos;que poguem anar-hi tots, [bonk] [bonk] [bonk] [heavy] per cert et vaig enviar un missatge privat per allo de la tenda,pero amb el cacau que deus tenir nop has tingut temps,penso clar!!!! [bonk] [bonk] [bonk] [heavy] ,doncs ara faig un petit canvi de modem per un router i repaso tot el foro per aixo de la trobada,a veure qui pot quedar!!!!fins aviat i no et mengis massa el coco que despres surt tot sense problemes i per els examens que tinguis tu i tots els que tinguin bona sort,que de ben segur aprobem!!!! [saludo]

JP 120lx-cite,C2 115l,Neil Pryde 4.2,Hot Sails Spider 4.0,Tribord 5.7;7.2,Gastra 3.4;4.8

Delta de l'Ebre
windgraph_small.pl

bones, de moment per el windguru, no posa molta previssió per el 16-05, ja em diras tu que ho tens mes controlat aquella zona, de moment ho tinc perfercte per el divendres escaparme, fins hi tot dissabte si m'aputaras.

Tinc moltes ganes, estoy de mono.. [sing]

carli dijo:
bones, de moment per el windguru, no posa molta previssió per el 16-05, ja em diras tu que ho tens mes controlat aquella zona, de moment ho tinc perfercte per el divendres escaparme, fins hi tot dissabte si m'aputaras.

Tinc moltes ganes, estoy de mono.. [sing]

El windguru em marca un promig de 10-15 nussos,normalment els termics bufen mes del que diu el windguru [heavy] [heavy] [heavy] pero ens haurem d'esperar fins dijous a les 19 hrs mes o menys per sapiguer-ho mes segur,de totes formes penso que bufara mes el cap de setmana,tinc aquest presentiment,pero tranquil que ens treurem el mono!!!! [heavy] [heavy] [heavy] [bonk]

Delta de l'Ebre
windgraph_small.pl

Volver