Delta 03 maig 2010

not

Totalwind Legend
EL dia va comença mooolt malament ,amb un mestralet misarable de 10-14 nusos la meva unica botavara trencada a les 9 del mati [aiba]

Per sort els windurfistes del campng hem deixen una i puc sortir a la 1 del mitgdia amb 8.5.

Cap a les 3 la cosa es posa xula monto 6.5 i continua pujant!
Navegant fins que el cos no pot mes fins les 6-7 i el vent continua!

Algunes fotos del dia, be la fotografa, a la que va pasar de 16-18 el vent hem va abandonar

tot el fangar per mi solet.. be i un kite mes tard l'oriol , local de alli!

1.jpg

un lloc tranquil per anar amb familia.

2.jpg

20 nusos i trencan 0

3.jpg

Cap al far! al centre devant meu, una vela del altre windsurf, al fons casi invisible el far...

4.jpg

ui, a les fotos tot just començava a apretar el vent.

Alguna trasluchada vaig conseguir pero la veritat es que hem vaig portar malament y vaig dedicar tota la estona a fer bordos com un boig al far [roto2rie.gif] a correr i correr perdent casi l'enteniment...

Cuan ja no podia ni amb l'anima LLAVORS a parcticar la trasluchada, i clar no era el moment [risas] .

Es un lloc magnific, perque queda desventat el tros de sorra i els primers 20mts, per tant poden bufar 20 nusos i la familia estar banyant sense patir el vent. [applaudit] cosa que fa que els que tenim nens podem compaginar vacançes , wind, familia i bon rotllo amb la parenta. [read.gif]

Volver