Com va anar la travesia?

not

Totalwind Legend
EP algu ha anat a la travessa de roses? ahir vam tenir bon vent de marinada per 6mts aqui!

SUposo a dins mes fort...

No creguis. De vegades a dins es perd l'efecte tèrmic. Però sobre tot, és que es fa la sortida molt aviat. Com cada any, molt divertit. El trajecte d'anada, la fideuà...
El vent, més fluix que l'any passat. La classificació és una curiositat sobre eficiència amb poc vent. Primer, un "nen" lleugeret, amb slalom, planejant tot el recorregut. Després, raceboards, amb algun slalom gran infiltrat. I a continuació, el pilot de slaloms, per ordre de tamany, pes i ganes de pumpejar. Jo vaig planejar només la 2a meitat del recorregut i encara vaig quedar prou bé, però els raceboards, ja duien 20 minuts a Roses. I per finalitzar alguna tabla d'iniciació i una windsurfer, amb la seva vela (1 h i mitja després del 1r).

Vaig pescar algunes fotos de la zodiac escombra, en sortir de nou a retrobar un company, que anava amb 6.1 i una starboard start. (Jo anava amb 8m).

Saluuuut!
Not, si estàs encara, passo navegant per l'almata i fem uns llargs.
10599180_686921011376467_3296256195002487201_n.jpg

7373_686920998043135_7255686592274582646_n.jpg

Hola Xavi , jo pensava que tindrieu molt mes vent a dins. Aqui van anar uns kites amb foils que varen fer vintipocs minuts per la travessa o aixo hem van dir.

Deunidò aguantar la simmer i la slalom surant.. ja deus tenir agulletes als bessons!

Jo estaré al almata si tot va be fins al 8 de setembre. De tota manera aquest any he navegat 5 o 6 dies dels 10 que porto, pero la majoria de dies arreplegant estones de vent que no superen les 2h.

A veure si avui entra el SW. EL lloc per avui es Malgrat.

Els kites, van sortir a les 14, per que es suposa que si un wind es queda penjat amb poc vent, un kite encara més. A veure si l'any vinent, podem sortir tots més tard.

Volver