Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
lluis_lovewind7 dijo:EN el meu cas d'ahir, com estava ratxejat i rolava a cada ratxa la cosa era calçar-se rapid els foots i començar a acelerar, inmediatament penjarme i comença a correr!
Ni una sola catapulta tu!
salvipardas dijo:Millor sortir catapultat per sobre la taula que per sobre la moto, jeje...
El meu sistema per evitar -en la mesura del possible- la familiar catapulta: calçar-se al footstrap primer el peu de popa. Quan comenceu a planejar i ja enganxats a l'arnés, peu de proa i a planejar a sac.
jordi-navata dijo:salvipardas dijo:Millor sortir catapultat per sobre la taula que per sobre la moto, jeje...
El meu sistema per evitar -en la mesura del possible- la familiar catapulta: calçar-se al footstrap primer el peu de popa. Quan comenceu a planejar i ja enganxats a l'arnés, peu de proa i a planejar a sac.
primer popa i després proa??? no ho havia sentit mai. i com ho fas per posar la taula plana per sortir al planeig si tens el peu posat a popa?
el més "académic" seria al revés no? comences a planejar, foostrat proa, seguidament popa i finalment arnés. tot i que et pots enganxar l'arnés abans de posar els peus, però amb castanya, és millor primer peus i seguidament arnés.
salvipardas dijo:Acostumo a fer-ho així amb vent fort. primer m'enganxo l'arnés, despres poso el peu al darrera, començo a planejar i quan poso el de davant ja planejo a tope.
Tb... si el vent m'ho permet, començo el waterstart amb el peu del darrera ja posat al footstrap, des de l'aigua. Només començar-me a aixecar la vela ja poso el de davant. Així no em catapulto mai.
Em sembla que ara us començo a entendre a tots tres,em sembla que us referiu a quan aneu a fer el water (encara a l'aigua col·locant la taula per sortir)fiqueu el peu del foot del darrera sobre el foot o al canto de forma que tal com us aixeca el vent (gracies a la vela),el fiqueu dins del foot i el peu del davant en comptes de ficar-lo al canto de la taula ja el fiqueu dins oi?,jo entenia que estan a l'aigua ja el fiqueu dins del foot,renoi!!!!quin esforç pel tormell!!!!lluis_lovewind7 dijo:Exacte! Jo veig la majoria de la gent que fa lo que diriem "normal" primer arnes i despres foots, primer peu del davant i despres l'altre...
Pero a mi aixo em funciona poques vegades, si esta fort i vaig nomes amb arnes pot ser un suicidi, i si esta ratxejat ja no en parlem...
Aixi que primer em calço els foots i seguidament l'arnes, aguanto l'estirada inicial i despres la cosa ja es planejar... i si ho diu en Bjorn... ja em va be :mrgreen:
Hola Lluis,cuanta rao tens,ja em va pasar i va saltar la pintura de la proa,a sobre se'm va quedar el peu dins i engantxat al cab d'arnes,va ser una catapulta sensera,full equip,de les que piquen.lluis_lovewind7 dijo:La 2a opcio te una mica de perill... com et catapultis amb el peu del davant dins el foot preparat Catapulta bestia segur
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.