Camilo "C2" Cuyás

salvi

Totalwind Hero
n1155655239_30068899_8433.jpg

n1155655239_30065321_6087.jpg

Nunca habia visto a Camilo navegar con material pequeño y saltando jejeje, siempre lo habia visto con formula o slalom y velas de 7,5m para arriba.

Pues yo a Camilo,no lo he visto saltando pero si con material mediano-pequeño,no recuerdo exactamente con que volumen salio pero fue en Leucate,salio con una C2 y un par de amigos con C2 tambien,habia un chica y una chica,como corrian!!!!!los tres planeaban que se las pelaban,estubo bien,fue el dia que rompi la vela de 4.8 si no me equivoco,la ultima vez que estuve por alli,en tierras Galas.

Por cierto €nrique,a ver si te acuerdas de los amigos,ya ni llamas!!!!!

IMG_4098.jpg

Cosa fina!!!!!

Home Salvi, tinc un nivell de navegació mitjanet, no sé si em mereixo que publiqueu fotos meves navegant. jejee, però aquestes són xules...

Gran taula la freeslalom 135!!!! La vela Aerolite 7.3 és la bomba també!

Surt tot a la imatge, no?

Freeslalom 135, aleta MFC Liquid Pro 48, vela Aerolite 7.25, màstil Gun 490 75%, Botavara B3 Alumini.

camilo dijo:
Home Salvi, tinc un nivell de navegació mitjanet, no sé si em mereixo que publiqueu fotos meves navegant. jejee, però aquestes són xules...

Gran taula la freeslalom 135!!!! La vela Aerolite 7.3 és la bomba també!
Hola Camilo, t'estas convertint en una llegenda a Catalunya!

Casualitats de la vida, jo ara tinc una taula de formula C2 2010 carbon

Navego a la base nautica de Barcelona.

La vaig comprar l'any passat de segona ma

Pensava que ni deu coneixeria la marca C2, pero era al'inreves... molts la coneixien, i tambe a tu personalment

Doncs estic molt content amb la taula. Crec que va molt be

Tambe vaig comprar vela aerolite 11m2, pero encara no l'he estrenada (tot i que la pinta que te es super espartana. Crec que la taula esta molt millor acabada)

Be, doncs volia saludar-te i felicitar-te per la teva empenta i empreneduria. Tan de bo que preguem el teu exemple els locals, i ser capacos de treure marques bones de windsurf locals (igual que nhi ha al mont del trial, trialsin, motos, ...)

Doncs una abracada i salutacions als companys / anyes !

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Hola,

Moltes gràcies pel teu missatge!!!

C2 és un projecte que vaig tancar ja fa un temps amb i tinc sempre certa nostàlgia. Em fa Il·lusió saber que encara hi ha taules c2 que naveguen.

Jo navego al CMV amb fórmula també i sovint em passo per la base a saludar a alguns coneguts. Potser un dia coincidim a l'aigua. Vela Aerolite 11m blanca i taula Starboard de les de fusta. De vegades també amb taula de Raceboard i Aerolite 9,5 vermell fluorescent amb sables blaus.

Ens veiem a l'aigua!

Camilo

Doncs mira la fotu davatar que mhe posat :)

Jo amb formula vaig amb vela np v8 9m2 verda . Laerolite 11m2 encara no estrenada, pendent de comprar botavara llarga

camilo dijo:
Hola,

Moltes gràcies pel teu missatge!!!

C2 és un projecte que vaig tancar ja fa un temps amb i tinc sempre certa nostàlgia. Em fa Il·lusió saber que encara hi ha taules c2 que naveguen.

Jo navego al CMV amb fórmula també i sovint em passo per la base a saludar a alguns coneguts. Potser un dia coincidim a l'aigua. Vela Aerolite 11m blanca i taula Starboard de les de fusta. De vegades també amb taula de Raceboard i Aerolite 9,5 vermell fluorescent amb sables blaus.

Ens veiem a l'aigua!

Camilo

i la taula de raceboard també es vermella? (potser t'he vist per la base náutica amb aquesta taula, si no, era una altra persona)

La taula de raceboard és blava i lletres vermelles. La marca Aerolite és del Kiko Igual.

Sent from my iPad using Tapatalk

camilo dijo:
La taula de raceboard és blava i lletres vermelles. La marca Aerolite és del Kiko Igual.

Sent from my iPad using Tapatalk
Salvi, i tu de quin club ets?

Volver