cambrils diumenge 27

jvr

Totawind Maniac
Ja he despedit l any, avui s ha pogut planejar una horeta a cambrils amb mestral per 5m , bastan constant pel que ens te acostumats. La cosa ha començat malament a les 10 30 he montat, hi havia vent, mestral ratxejat i he decidit montar 5m per si de cas . amb 97 litres. un quart d hora bastan guarro, pero el pitjor es que de repent a caigut a 0 i uns quants em hagut de tornar nadant, uns 20 mins, despres d aixo em esperat i ha tornat ha entrar, mes constant i fort, una horeta amb mar pla i solet, bona temperatura. [chulo]
Despres ha anat baixant i tothom a fora es clar.

Cambrils... Mai he navegat a Cambrils. Algun dia s'haurà de provar. Amb mestral dius que funciona? Val la pena o val més acabar de baixar a Trabu o Riumar?

Els locals d alla diuen que si funciona a cambrils no funciona al delta i al reves, el que es seguur es que si esta aponentat es mes facil que entri a cambrils. Quan esta fort entra a tot arreu pero a cambrils mes ratxejat i cambiant. El diumenge va entrar un ahoreta força constant i era mestral, es un espot bastant punyetero!!!! [loco] a mes el busca no marca gaire be aquests vents, aixi que... l unic es el meteocambrils que mes o menys et pot horientar. A veure si coincidim un dia!!! [saludo]

JVR jo quan he anat sempre he navegat devant de la escola (es mes aviat Vilafortuny) i a la esquerra del espigo, i la veritat es que es una putada si esta molt rajejat per que per sortir fins a fora te les veus i desitjes, i depres a fora ihi ha una castanya important. Per entrar tornem-hi a partir del espigo cap a dintre a sorar.
He vist gent navegant mes cap a Cambrils saps a on es posen?
Per cert les vegades que he anat (nomes 2 per cert) sempre he navegat sol i navegar alli sol i amb mestral ratxejat acollona una miketa.

tens rao, si surts desde l escola fins que no pases l espigo res de res, has de anar cap a cambrils, si surts desde una mica mes a baix, es un lloc on hi ha un garito de la creu roja, se li diu els lloros, perque n hi ha per tot arreu, es a uns 500 metres pasada la riera del costat de la escola, no te perdua. Es un lloc molt comode tens gespa per montar, la platja es curta, es pot aparcar al costat i a mes hi ha dutxes tot l any!!! el vent arriba fins la sorra. Ultimament hi ha uns quants navegant, pero no sempre ha estat aixi, pk jo tambe he navegat sol alla, amb mestral t envas a....i s ha d anar amb comte.

si un dia em va semblar veure gent sortir desde alla, poder el dia 1 sera un bon puesto no?

salvipardas dijo:
Cambrils... Mai he navegat a Cambrils. Algun dia s'haurà de provar. Amb mestral dius que funciona? Val la pena o val més acabar de baixar a Trabu o Riumar?

Salvi,alla a Cambrils mijor son els Garbis o Llevants,si mes no aquest ultim aixeca bastant onada,si no demana-li a en radjo que va sortir a Salou amb 75l i 4,va estar molt be.L'Enrique tambe va tastar Cambrils,amb terral,jo vaig sortir,s'hem va anar l'olla i vaig tornar caminant,jejejeje,no vaig tornar a sortir aquell dia,va estar be,l'unic que era terral,arriba a ser una mica mes de costat i hauria navegat mes,en radjo amb la seva mistraleta va navegar com un campio,es un bon spot,pero amb Mestral mijor Riumar o Trabu,entra mijor.

Volver