Bcn, 27 maig '07

salvi

Totalwind Hero
PLAY IT AGAIN, SAM

BASE NÀUTICA CONDITIONS

Un cop més ha succeït. Una sessió més, de les millors de l'any, a Barcelona city.

Són les 2. Màrius em confirma per SMS que ja ha entrat a Cabrera. Em dirigeixo a la Base per carregar els trastos... però a la Base entrava ja a sac! Efectivament, hauré de muntar la vela més petita que tinc: Gaastra Heat Wave 5,5. Una vela molt usada, molt donada, que va molt bé, per a les ocasions úniques!

Musculós garbí per a 5 metres i 90 litres.

Onatge considerable, mar revoltat i esquitxat d'escumalls blancs.

Em comenten que el dissabte també es va navegar, però amb 6-6,5, que es considera un bon dia de garbí. Però avui el garbí s'ha comportat com poques vegades ho fa i hem desempolsegat les veles "petites" (a Barcelona per "petit" s'entén de 4,7 a 5,5). Jo amb 5,5, passadet.

Chopy fort i onatge, més desordenat que de costum, la meva JP X-Cite "pure freeride", que tant agraeix 14-15 nusos, avui em mirava de reüll i em deia: "Tio, vale que sóc dura, però tampoc et passis". Realment la pobra ha quedat ben apallissada! El bordo de tornada era d'autèntic suïcidi. A l'anada les ones et frenaven la velocitat, però, a la tornada, passadet com anava i amb 105 litres, t'havies de tirar al llarg si no volies entrar en spin out, i això volia dir convertir-te en un perill públic del rotllo "pistaaaa", volat de taula i amb un sentiment de brutal catapulta imminent.

Avui, un pols contra el vent. Ens ho hem passat millor impossible i hem navegar fins a reventar!

01hp9.jpg

02zr8.jpg

03kq7.jpg

04ct4.jpg

05iz4.jpg

06ma9.jpg

07sq6.jpg

08lv2.jpg

09da9.jpg

099aq7.jpg

0999dt1.jpg

p1050329qf2.jpg