Avui Garbinet per 6.0

Bravo!
Quina tarda més agradable.
S'ha d'admetre que la vela es bona per planejar, tenint en comte que jo anava amb 1m més de vela, 8 cm més d'aleta i 12 kg menys de pes en or...

A kastas res, no hi ha parte, dissabte plou i diumenge pot entrar si fa molta calor un garbinet, pero no ho crec, jo ja tinc montada la 8.4 per si entra 13 nussos.

Heu navegat una estona al final oi? Ja et vaig veure amb l'arnes aquest del video l'altre dia! Queda molt xulo el video, ja mel deixaras provar ! Jeje

Ostres ara veient el kite del video m'ha recordat que l'altre dia hi havia un parell de kite força perillosos... Un personatge em va baixar l'estel, sino hem tiro al aire em planxa la cara amb el kite... Del susto no li vaig res, pero vaia tela!

Gran video i bona musica! Es veu molt be aquesta vela! Millor que les Gun Sails!!! Jaja!

Q dolents jajajaja es una ..... de video pero volia provar per fi el arnes amb la go pro i accesori pel mastil aur vaig comprar, el arnes es molt pesat pero per una estona esta be i encara tinc que agafar el truco del top de mastil.

Volver