Despres de casi dos mesos sense poder navegar a causa de la fractura d'escafoides que vaig patir va aribar el moment de tornar-hi, i quin cap de setmana èr fer-ho!!Dissabte. a mig matí entra mestral a Cadaqués i en Yuma i jo nem as Caials a veure que tal, la cosa estava fluixeta x 6.2 i decideixi trucar en Quim x que em passés info de Empuria brava (20 nusos, em diu: ves-hi que navegaràs) dit i fet vam estar navegant amb 6.2 durant dues hores, sessió moolt bona, solet, vent i molt bona temperatura. un cop recollits i carregats veiem a lo lluny que entra xaloc....i com no, ens dirigim a St Pere on vam Tenir la sort de navegar una estoneta més!!! dos spots en mig dia!
Diumenge: hi ha un parte esperançador de garbí a la Costa Brava Nord. estic preparat a Cadaqués però no entra i no entra, després de sa trucada den Quim informant que entren a nevager a La Gola em dirixeixi cap allà. arribi a les 15:15 i allà m'hi trobi en Quim, Toni, Xavi, Ramón i xicota, Màrius i dos del team Escot que no me'n recordi des noms entre d'altres.
molt d'aquests amb material d'eslalom gaudin com a nens, entrenant a tope!!
Diumenge: hi ha un parte esperançador de garbí a la Costa Brava Nord. estic preparat a Cadaqués però no entra i no entra, després de sa trucada den Quim informant que entren a nevager a La Gola em dirixeixi cap allà. arribi a les 15:15 i allà m'hi trobi en Quim, Toni, Xavi, Ramón i xicota, Màrius i dos del team Escot que no me'n recordi des noms entre d'altres.
molt d'aquests amb material d'eslalom gaudin com a nens, entrenant a tope!!