jordi-navata
Totawind Master
Bona sessió ahir diumenge a sant pere, vaig arriba cap a les 11:00 hi havia pocs cotxes i calma absoluta, dia gris i sensació de fred a port em diuen que comença a entrar, no sé que fer, he quedat amb el meu cunyat i un amic a sant pere, tot i que un canvi de lloc tampoc sembla mala idea, a les 11:30 arriba el meu cunyat i sembla que la tramontana vol entrar poca cosa (9-13 nusos) i segueix tot tapat... decidim trucar a en jordi per canviar i anar a Port, i no el localitzem, que hi farem, seguim esperant, a les 12:00 segueix pujant una mica, pero molt irregular (de 12 nusos a 24 i torna a baixar....). Hi ha qui comença montar 4,0 altres 5,0 , arriba en jordi, el dia a quedat més clar, comença a fer caloreta i es comença a veure el mar "picat" a la zona d'empuriabrava, bona senyal, finalment la tramontana entra amb força cap a les 12:30 al voltant de 30-34 nusos, pero encara molt ratxajada. decideixo montar 4,2 i sortir amb cert volum 92 lts. el primer bordo vaig lleugerament faltat de vent, però a la que la tramontana s'estabilitza BINGO, combinació guanyador.
varen fer 5 hores de windsurf total, només amb algún petit descans per beure aigua i seguir, al final posem fí a la sessió totalment rebantats, ja quedava poca gent a l'aigua, pero eren les 6:00 de la tarda i encara es navegava de collons.
després de la bona jornada unes cerveses al Marlin's Bar acompanyat de uns pinxos i cap a casa amb un sonriure d'orella a orella.
varen fer 5 hores de windsurf total, només amb algún petit descans per beure aigua i seguir, al final posem fí a la sessió totalment rebantats, ja quedava poca gent a l'aigua, pero eren les 6:00 de la tarda i encara es navegava de collons.
després de la bona jornada unes cerveses al Marlin's Bar acompanyat de uns pinxos i cap a casa amb un sonriure d'orella a orella.