13 juny Bcn + vídeo

salvi

Totalwind Hero
Els plans eren lògicament pujar a sant pere (surf alegre), però en vista de la incertesa i davant una previ que afavoria la costa central... he preferit no arriscar. Tot un encert: 14-16 nusos amb 6.5 i a tot drap. No gens de massificació (molts ja van marxar ahir cap a la concentració més important de la península), per fi ens han delimitat la zona reservada a windsurfistes i embarcacions de la Base... Tot un luxe! Un dia més de garbí que hem aprofitat fins a reventar! Ens hem vist amb el Carli i ens hem marcat unes llargues planejades a duo.

Veles de 6 i 6.5. Taules de 100-120 litres. Jornada típica, tòpica però, com totes, irrepetible!

Unes quantes fotos del dia:

Adjuntos

• wind 003.jpg
    wind 003.jpg
    840,5 KB · Visitas: 926
  • wind 006.jpg
    wind 006.jpg
    848,7 KB · Visitas: 919
  • wind 036.jpg
    wind 036.jpg
    813,8 KB · Visitas: 916
  • wind 039.jpg
    wind 039.jpg
    847,6 KB · Visitas: 921
  • wind 045.jpg
    wind 045.jpg
    839,4 KB · Visitas: 923
  • wind 049.jpg
    wind 049.jpg
    858,3 KB · Visitas: 927
  • wind 060.jpg
    wind 060.jpg
    825,9 KB · Visitas: 929
  • wind 064.jpg
    wind 064.jpg
    834,9 KB · Visitas: 933
  • wind 070.jpg
    wind 070.jpg
    848,5 KB · Visitas: 931
  • wind 076.jpg
    wind 076.jpg
    822,1 KB · Visitas: 935
  • wind 067.jpg
    wind 067.jpg
    827,8 KB · Visitas: 936
Quina pena que no surti al video ni a les fotos... jeje, als bordos van ser un plaer Salvi , a mi m'agrada anar ben lluny.. sempre hi quan hi hagi vent constant..
Ara esperar la propera a BCN. que sigui en breu

Avui diumenge punxada, vent de gregal....

Saludos

Buenooooooooooooooooooooooooooooooooooooo no us puc deixar sols ostia, un dia que no hi soc i la monteu grrrrrrrrrrrrrrrrr

[muro] [muro]
[muro] [muro]

A Sant Pere res de res, de vent esclar, per que de festa.......... dissabte a la nit hi habia mes d'un que anaba al llarg.... ja ja ja

Pero queda entre nosaltres e Fern i companyia.

Tambe vaig estar amb la Neus (per cert Neus la propera vegada quedat a la barbacoa) aixo va per tots, es monta una festa molt guai.

Bueno m'en alegro que hageu navegat per aqui, salut companys.

Carli, no surts al vídeo perquè va ser a última hora, quan ja havíem recollit i tu ja te n'havies anat. Llàstima.

D'altra banda, vas molt lluny... i jo al darrere acollonit, pq no vegis com vas nen!!!!!

Àlex... però no deien que el diumenge era EL DIA. Des d'aquí estem seguint la prova mundial des de la web de la pwa.

El dissabte no vaig pujar pq no ho veia clar, la veritat, i, bé, al final, encara que sigui un informal vam navegar a Bcn. Avui diumenge no he pujat bàsicament pq tensant la vela em vaig fer mal a la zona lumbar... i el mal m'ha sortit avui... No puc ni ajupir-me, espero que no sigui res.

Així que fieston eh?? [big-laugh] [big-laugh] A vosaltres sí que no us podem deixar sols...

Ens veiem!

Lo cierto es que en cuanto a navegar os perdisteis bien poco en Sant Pere, el día más o menos bueno fue el viernes, llegaron a soplar 16 nudos de térmico, el sábado a duras penas el viento superó los 10 nudos aun así a base de remar pude pegarme algunas planeadas. El domingo me fui pronto y no sé como estuvo.

En cuanto al ambiente tampoco puedo decir mucho ya que yo iba de marujo con niño, sobrinos, etc.

Solo pude ver a Alextel y a la "santa" de su mujer :lol:

Salvi, Carli y los demás que pudisteis navegar el sábado en Barna me alegro por vosotros, Salvi con que tabla navegaste ese día C2 ¿100 o 115?

A ver si nos deleitas con un test comparativa.

Un cap de setmana amb la family sempre està bé, Enrike i companyia 😁 Vaig anar amb 115, però va anar pujant fins a 16 nusos i no vaig sentir la necessitat de canviar, tot i que hagués anat més ràpid amb la 100 perquè ja saps com és el chopy de Barcelona.

Doncs vaig provar la F2 Eliminator 115 del Carli.

Primeres impressions:

- Clarament diferent respecte a la meva freeride.
- Triturava el chopy i es mantenia molt enganxada a l'aigua.
- Direcció molt nerviosa, a diferència de la meva freeride que va més encarrilada.

No són ni avantatges ni inconvenients, només diferències de comportament que salten a la vista. Al final, el secret està en acostumar-te a un tipus de taula i sentir-te còmode. La freeride és més neutra, més dòcil i m'atreveria a dir que més fàcil. En velocitat i chopy la f2 la vaig notar ultracompetitiva. La freeride (carena totalment plana) se sent millor en aigua més plana.

La f2 és una barreja entre taula de race, taula per a tot (all round) i freestyle... segons el seu shaper P. Dietelm, només cal canviar-li la aleta.

Aquí un interessant test:
http://www.boardseekermag.com/equipment_reviews/equipment/f2_eliminator_06.htm

El test no fa més que confirmar les meves primeres impressions: taula ultraplanejadora, pensada per anar molt de pressa en chopy y molt nerviosa de direcció (cosa que et fa anar amb una certa tensió controlant el rumb).

Ja tinc ganes de provarla aquesta eliminator, te pinta de ser el tipus de taula que m'agrada.

Doncs sí, com diu l'Alex les "planejades" van ser més aviat nocturnes, amb cervesseta a la mà perquè de navegar ben poquet...si es què no es pot tenir tot!!

salvipardas dijo:
Un cap de setmana amb la family sempre està bé, Enrike i companyia 😁 Vaig anar amb 115, però va anar pujant fins a 16 nusos i no vaig sentir la necessitat de canviar, tot i que hagués anat més ràpid amb la 100 perquè ja saps com és el chopy de Barcelona.

Doncs vaig provar la F2 Eliminator 115 del Carli.

Primeres impressions:

- Clarament diferent respecte a la meva freeride.
- Triturava el chopy i es mantenia molt enganxada a l'aigua.
- Direcció molt nerviosa, a diferència de la meva freeride que va més encarrilada.

No són ni avantatges ni inconvenients, només diferències de comportament que salten a la vista. Al final, el secret està en acostumar-te a un tipus de taula i sentir-te còmode. La freeride és més neutra, més dòcil i m'atreveria a dir que més fàcil. En velocitat i chopy la f2 la vaig notar ultracompetitiva. La freeride (carena totalment plana) se sent millor en aigua més plana.

La f2 és una barreja entre taula de race, taula per a tot (all round) i freestyle... segons el seu shaper P. Dietelm, només cal canviar-li la aleta.

Aquí un interessant test:
http://www.boardseekermag.com/equipment_reviews/equipment/f2_eliminator_06.htm

El test no fa més que confirmar les meves primeres impressions: taula ultraplanejadora, pensada per anar molt de pressa en chopy y molt nerviosa de direcció (cosa que et fa anar amb una certa tensió controlant el rumb).

Ja ho pots ven dir que es una taula per amants de la velocitat, jo estic molt content amb la taula, ara que si que tens raó amb lo nerviosa que es tens que esta molt pendent de la direccio on vas...

quan ens trobem ja la provaras alex.

Volver