10/2/2010

alextxell

Totalwind Legend
O tambe el podriem titular "de nou al puesto", tot a començat cap a l'hora de dinar. Com que semblava que no volia acaber d'entrar m'en vaig a dinar amb un amic al xino. En tornar al bunker el garbi ja s'ha posat b, es el dia d'estrenar la slalom i la vela de 8.5 dit i fet, en pocs minuts tot muntat i el neopre posat. Collons tocar la sorra i acabarse el vent, quina putada.
Inclus gira a mestral, bueno decideixo no treurem el neopre per si un cas. I el que faig es desmontar les veles petites del dissabte.
En un moment trona a entrar, aquesta vegada va en serio, 134ltrs i 8.5 en el primer bordo vaig pasat de taula i de vela pero decideixo provar l'eslalom en condicions fortes.
No m'agrada la sensacio, va tot molt rapid, no soc capaç d'anar al llarg el meu rumbo es de cinyida total, deuen haver uns 18 nussos i un xopy important que ha sortit del no res.
Navego una hora i decideixo canviar de vela pero no de taula (estic reventat) 1 hora de slalom m'ha deixat petat. Tinc rampes als besons de cami a canviar de vela.
Canvio a 7m que es lo que em quedava montat, surt una altre noi i va amb 6m i 90ltrs, definitivament vaig molt pasat.
En fi una sessio d'una miqueta mes de dugues horetes d'eslalom a mort. Aviam si agafo un altre dia mes normalet i us puc esplicar les sensacions de l'eslalom controlat.

Esperem amb ganes el pròxim capítol Àlex.

A aquesta JP li has de treure suc.

Slalom=1 Alex=0 [big-laugh]

Yo todavia no tengo la slalom a punto, espero tenerla reparada para este domigo, estoy deseando probarla, pero esperaré a que las condiciones sean mas adecuadas que con las que tu te metiste Alex que yo soy humano [shot]

Volver