1 setembre 08 a Bcn

salvi

Totalwind Hero
14 nusets ben guapos a Bcn.

Una bona colla d'afortunats hem pgt aprofitar aquest dilluns ja laboral 100%.

S'han acabat les vacances i a la platja es respira... millor, més tranquil, sense aquelles multituds insofribles de banyistes... El windsurfistes tornem a recuperar la platja!, i el setembre ens pot reservar encara dies boníssims com el d'avui pe a 6 o 6.5 i una bona aleta.

Avui m'he acostat al CMpal de vela des de la Base, però no he vist ni l'Enrike ni el Camilo... Són sis bordos llargs, és a dir, 3 viatges. Per tornar, amb dos bordos al llarg a tota llet ja n'hi ha prou. La direcció, sud, era ideal.

He estat navegant amb el Carli i hem estat fent proves amb els respectius materials. Molt divertit!

En conclusió... setembre i octubre ens pot reservar bons tèrmics i, el millor, una platja tranqui.la, silenciosa, només la remor del vent, les ones i una amable conversa.

salvipardas dijo:

S'han acabat les vacances i a la platja es respira... millor, més tranquil, sense aquelles multituds insofribles de banyistes... El windsurfistes tornem a recuperar la platja!, i el setembre ens pot reservar encara dies boníssims com el d'avui pe a 6 o 6.5 i una bona aleta.

Avui m'he acostat al CMpal de vela des de la Base, però no he vist ni l'Enrike ni el Camilo... Són sis bordos llargs, és a dir, 3 viatges. Per tornar, amb dos bordos al llarg a tota llet ja n'hi ha prou. La direcció, sud, era ideal.

He estat navegant amb el Carli i hem estat fent proves amb els respectius materials. Molt divertit!

En conclusió... setembre i octubre ens pot reservar bons tèrmics i, el millor, una platja tranqui.la, silenciosa, només la remor del vent, les ones i una amable conversa.

Ahir no vaig poder escapar-me[aiba]

Però avui crec que es repetirá, de fet son les 10:30 i ja está de sur

Aixi que avui no perdono, al migtdia a navegar s' ha dit!!!!!

Enrike dijo:
salvipardas dijo:

Ahir no vaig poder escapar-me[aiba]

Però avui crec que es repetirá, de fet son les 10:30 i ja está de sur

Aixi que avui no perdono, al migtdia a navegar s' ha dit!!!!!

Jo ara no tinc taula,pero baixo a Barna per feina,el maldit curs!!!!pero la setmana vinent no tinc cap dia de curs i fins i tot a lo mijor baixo cap a la base a veure si em trobo amb el salvi o el Carli,i aixi ja concretem per el 11,el 10 es l'unic dia que no puc quedar ja que he quedat amb en Marius per negocis que tenim junts,jejeje,aixi la Ezzy 4.7 pujara cap Leucate i amb una mica de surt (practicament fet) que la treure a pasejar,es a dir,si algu veu E-79 vermella al aigua que no es pensi que es en Marius,(la veritat es nota la diferencia)que no crec que sigui per alla,pero si mes no intentare animar que puji amb nosaltresa veure que diu,una navegada tranquileta amb aigua plana,vent espero que mitg-fort i uns companys de navegacio agradables i bona gent.Ja us dire que diu,jejeje,Salvi,donam un cop de ma amb aixo del Marius.

salvipardas dijo:
Rikiiii! Ahir amb el carli vam estar parlant de tu! Ets un fenomen! :mrgreen:

No estic segur que pugi molt avui... ho estic mirant i... no sé...

Per que dieu que soc un fenomen??? [sorprendido] [sorprendido] [sorprendido] ,jo aquesta setmana com molt vaig cap a el Prat si esta n'hi ha previ es clar,si no tocara esperar una miqueta pero,es normal aixo d'esperar,el que pas es que s'acabat!!!!jejeje,amb alguna tramuntaneta que vol entrar!!!!o un bon Llevant.....a l'Ampolla pot ser brutal,ja en tinc ganes de veure com ha quedat la taula,ja em va dir que com nova pero que brillara una mica,mijor,aixi enlluerno alque vingui de front!!!jejeje,com soc.... [heavy] [heavy] [heavy] [heavy]

Sin duda Riky es único e inigualable, estoy seguro que no hay otro como el 😉

Carli que mala pata con el mastil, ¿se te rompió navegando???????, con la rompiente es facil que se rompan, pero navegando glup!

¿No pudiste volver a tierra aunque fuera con media vela?

Hoy martes 14Kn en el anemometro del CMV con rachas de 16, ha estado genial, nada de ola y poco choppy.

Enrike dijo:

Carli que mala pata con el mastil, ¿se te rompió navegando???????, con la rompiente es facil que se rompan, pero navegando glup!

Hoy martes 14Kn en el anemometro del CMV con rachas de 16, ha estado genial, nada de ola y poco choppy.

:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: 2 como yo...peligro!!!!!! [heavy] [heavy] [heavy] [heavy] .Hay que ir a probar l'Eole,acabo de ver un report de Marius y esta mas plano que el papel,vientecito para 4.7,tabla grande con aleta pequeña,justo lo que tendre para el 11.Le he comentado que a ver si se viene el 11 que asi podriamos aprender algo,bueno mas bien a ver si se nos pega algo de el claro esta,espero respuesta.Por cierto por que soy un caso?????yo era un expediente X hace unos años,pero vieron que conmigo rompieron el molñde y decidieron que siguiera entre los vivos,cosas de la T.I.A.Me haran un monumento cuando falte,bueno dos,uno en medio de Trabu y el otro en Le Goulet,tambien en el centro.Por que cuando llego a Francia cierran las tiendas?si es hora de abrir?jejeje,que malo soy,hasta conmigo mismo.Hasta pronto!!!por cierto €nri,llamame mañana para ver como lo hacemos,si podemos subir todos/as en un coche mejor,por la mañanita,si note llamo yo pero no se cuando tendras un momentito,jejeje.

Enrike dijo:

Cada vez que levantaba o drizava la vela veia como se rompia mas, i la verdad que le tengo mucho cariño a la misma, 6,4 remedy gaastra, total sabia que me vendrian a buscar estava tranquilo, si me hubiera passado en otro lugar supongo que no hubierse tenido eleccion.

saludos.

Volver