No venc, compro ... VELA COMPRADA

josepmaria

Totawind Master
Mensajes
708
Puntos
0
Ubicación
Vivir vivo sobre la tabla pero sobrevivo en Manres
Si algú te una vela Tribord ASX de 8,50 en molt bon estat perque no la fa servir, em pot interessar.
Per situar-vos es la del meu avatar . [fcp]
 
alextxell dijo:
Si t'interesa jo venc una cafetera!

Quants cambers ???

Respecte de la Gun, merci però busco la mateixa vela que tinc ... deu ser per no canviar l'avatar !!! [meparto]
Per altra banda ja tinc una 10 m.
 
Jo tinc la 7.2 i per ser tribord és una pasada! Llàstima que la tinc trinxadissima.

No se'n veuen gaires per això...
 
Segueixo buscant, m'havien ofert una des de Galícia però tenia preferència un company del venedor que al final sembla que se l'ha quedat.
"Hay alguien másssssssssss ??????"
 
Jo continuo oferinte la cafetera i de regal una cantimplora (currada aixo si)😁😁😁😁
 
alextxell dijo:
Jo continuo oferinte la cafetera i de regal una cantimplora (currada aixo si)😁😁😁😁

Que pesat amb la cafetera [fcp] ... si trobo la vela pot ser te la compraré per que callis !!!
Salut Alex
 
Al fi i al cap aqui no va aquest post, hauria d'anar a compra venda, no al general d'un subforo.
Que lo sepas!
 
alextxell dijo:
Al fi i al cap aqui no va aquest post, hauria d'anar a compra venda, no al general d'un subforo.
Que lo sepas!

Ostres !!! [aiba] Tens raó, ja ho vaig posar allà, però vaig pensar que aquí el veuria gent de la zona i podria ser mès fàcil tot plegat ... [big-laugh]
Si ho creieu convenient els "capos" el podeu esborrar directament, ja he posat el link on toca: http://www.totalwind.net/foro/viewtopic.php?f=23&t=66638&p=632781#p632781.
Però cal que doneu un cop d'ull a l'index general, se us ha "colat" algún altre despistat que també mercadeja ...
Salut company i bones singladures !!! [saludo]
 
andreubcn dijo:
http://www.totalwind.net/foro/viewtopic.php?t=60759

Aqui la venen.

Merci Andreu ... he contactat amb el venedor i resulta que ja està venuda fa temps, però el paio no ho havia posat al títol i fa agafar ilusions a la gent [sing] !!! (Ja li he dit que ho faci)
M'ha emocionat veure que buscaves la vela per mi ... [bow]
 
Si,jo hem sembla que tinc una vela com la que dius. Es super nova, i penso que es de la superfície i model que dius. Ho miro. I si encara t'interessa, ja que veig que es un pots una mica antic, m'ho dius.
Si mal no recordo te com dos petits cambers.
 
Volver
Arriba